Неаполітанська піцерія додала «газовий внесок» до рахунку клієнта
Власник закладу створив фейкову квитанцію, додавши внески за комунальні послуги, щоб пояснити здорожчання піци.
Власник закладу створив фейкову квитанцію, додавши внески за комунальні послуги, щоб пояснити здорожчання піци.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Власник історичної піцерії в Неаполі вирішив привернути увагу до підвищення цін на енергоносії. Він додав внески за газ, електроенергію та орендну плату окремими пунктами у чеку, щоб показати, як підвищення цін вплинуло на роботу його ресторану, пише The Mayor.
Спочатку власник піцерії виклав фото квитанції у соцмережах, за що його розкритикували місцеві ЗМІ. Пізніше керівництво піцерії опублікувало роз’яснення, пояснюючи, що фотографія квитанції була лише «провокацією» та інструментом для початку дебатів.
Піцерія Gorizia працює в місті Неаполь вже більше ста років, але сучасні реалії загрожують існуванню закладу.
Сальваторе Грассо, власник піцерії, пояснив, що минулого року він платив 2500 євро за газ і електрику на місяць, але в липні цього року отримав рахунок за комунальні послуги в розмірі 8300 євро – більше ніж на 300%. Через це ціни на піцу зросли на 12 відсотків. У такий спосіб власник хотів пояснити клієнтам підвищення цін, а квитанція була несправжньою.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті