Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Adam Wilson / Unsplash

Команда програми лояльності IT Club Loyalty оновила застосунок, який відкриває доступ до акцій, бонусів та знижок від тисячі брендів. Оновлений застосунок доступний у Google Play та в App Store.

Програму запустив Львівський ІТ-кластер у 2014 році. Сервіс допомагає ейчарам розширити систему бонусів для працівників і полегшує процес підбору підрядника для корпоративного страхування, організації подій або навчань чи забезпечення постійного кейтерингу в офісі.

Користувачам надає доступ до ексклюзивних пропозицій від брендів з-понад 50 категорій: кафе, ресторани, товари для дому, здоров’я, спорт, розвиток, освіта тощо.

Брендам-партнерам допомагає розширити аудиторію покупців серед тех-спеціалістів.

«Наша аналітика свідчить, що в середньому кожні п’ять хвилин відбувається транзакція з карткою IT Club. А середня кількість брендів, пропозиціями яких користується один користувач, сягає семи», — зазначає директорка IT Club Наталія Герас.

Над оновленнями працювали майже рік. Для цього провели опитування серед користувачів, брендів, HR, які є частиною IT Club Loyalty. Застосунок розробляла команда NERDZ LAB.

Крім нового, зрозумілого та зручного дизайну з’явилися такі функції:

  • розділ «Акції», де зібрані спеціальні пропозиції від усіх брендів-партнерів;
  • можливість додавати картку у гаманець телефона;
  • розширений фільтр категорій для швидшого пошуку брендів;
  • можливість реєструватись за допомогою соцмереж;
  • зручна служба підтримки.

Дослідження компанії Invesp, зазначає, що лояльні користувачі мобільних застосунків частіше роблять повторні покупки. Також постійні користувачі додатків приносять утричі більше прибутку, ніж інші покупці.

Сьогодні понад 30 тисяч представників тех-галузі України користуються застосунком IT Club, зокрема компанії SoftServe, Intellias, Avenga, JustAnswer. У списку брендів, які пропонують унікальні бонуси, такі бренди як, WOG, Comfy, Answear, Sova, Yakaboo тощо.

Будь-який бізнес безкоштовно може долучитися до програми безкоштовно та отримати доступ до активної аудиторії з ІТ-спеціалістів з понад 250 тех-компаній України. Для цього потрібно заповнити форму за посиланням.

Цей матеріал створено Хмарочосом за підтримки ІСАР Єднання у межах проєкту «Ініціатива секторальної підтримки громадянського суспільства», що реалізується ІСАР Єднання у консорціумі з Українським незалежним центром політичних досліджень (УНЦПД) та Центром демократії та верховенства права (ЦЕДЕМ) завдяки щирій підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку. Зміст матеріалу не обов’язково відображає погляди ІСАР Єднання, погляди Агентства США з міжнародного розвитку або Уряду США.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button