Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київпастранс

Найближчим часом, принаймні доки триває війна, ціна на проїзд у громадському транспорті столиці підвищуватися не буде, заявив міський голова Віталій Кличко.

Водночас мер вкотре наголосив на тому, що транспорт Києва дотаційний.

«Собівартість проїзду в кілька разів вища за нинішню вартість. І місто виділяє багато грошей, аби підтримувати роботу транспортних підприємств. Бо треба і ремонтувати транспорт, щоб перевезення були безпечними. Треба купувати новий рухомий склад. Але ми розуміємо, яка сьогодні складна ситуація і як складно людям», — зазначив він.

Днями директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор заявив, що Києву слід підняти тарифи на проїзд, бо транспорт «на 300% дотаційний». Чиновник переконаний, що якщо квиток коштуватиме дорожче, буде «зовсім інший транспорт».

«Хмарочос» неодноразово писав, що, в європейських містах громадський транспорт не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток же транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній, оптимізація маршрутів тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел. При цьому в Києві існує унікальна тарифна система, коли разовий квиток купувати значно вигідніше, ніж проїзний

Тим часом кияни підписали вже шість петицій за скасування зупинок громадського транспорту під час тривог.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button