Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 26263 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київпастранс

Найближчим часом, принаймні доки триває війна, ціна на проїзд у громадському транспорті столиці підвищуватися не буде, заявив міський голова Віталій Кличко.

Водночас мер вкотре наголосив на тому, що транспорт Києва дотаційний.

«Собівартість проїзду в кілька разів вища за нинішню вартість. І місто виділяє багато грошей, аби підтримувати роботу транспортних підприємств. Бо треба і ремонтувати транспорт, щоб перевезення були безпечними. Треба купувати новий рухомий склад. Але ми розуміємо, яка сьогодні складна ситуація і як складно людям», — зазначив він.

Днями директор департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор заявив, що Києву слід підняти тарифи на проїзд, бо транспорт «на 300% дотаційний». Чиновник переконаний, що якщо квиток коштуватиме дорожче, буде «зовсім інший транспорт».

«Хмарочос» неодноразово писав, що, в європейських містах громадський транспорт не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат. Розвиток же транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній, оптимізація маршрутів тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел. При цьому в Києві існує унікальна тарифна система, коли разовий квиток купувати значно вигідніше, ніж проїзний

Тим часом кияни підписали вже шість петицій за скасування зупинок громадського транспорту під час тривог.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button