Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Громадська організація «Пасажири Києва» запустила петицію з вимогою внести до міського бюджету на наступний рік наземні переходи та безбар’єрні трамвайні платформи.

На заходи з безбар’єрності та безпеки руху пропонують закласти 3,57 мільярда гривень — це 5% від бюджету міста — коштом зменшення інших видатків, зокрема будівництва багаторівневих автомобільних розв’язок.

Зараз у проєкті бюджету Києва майже не передбачено грошей на будівництво наземних переходів, на більшості трамвайних ліній відсутні безбар’єрні платформи, а колії Подільського району перебувають у жахливому стані, що не дозволяє запустити сучасні низькопідлогові трамваї.

У петиції міститься перелік пропозицій щодо збільшення видатків на такі напрямки:

  • 700 мільйонів гривень на ремонт найпроблемніших ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах,
  • 200 мільйонів на розробку комплесних схем організації дорожнього руху,
  • 200 мільйонів на облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, «антикишень» та інших засобів заспокоєння руху,
  • 100 мільйонів на виділені смуги для маршрутного транспорту, встановлення «кассельських» бордюрів на зупинках,
  • 55 мільйонів на встановлення світлофорів і 90 мільйонів гривень на їх реконструкцію,
  • 25 мільйонів на реконструкцію трамвайної лінії на вулиці Алма-Атинській,
  • 200 мільйонів на реконструкцію та будівництво трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до «Кисневого заводу»,
  • 500 мільйонів на реконструкцію трамвайної лінії від Милославської до Дарницького залізничного вокзалу,
  • 10 мільйонів на реконструкцію трамвайної лінії на Дмитрівській,
  • 10 мільйонів на реконструкцію Глибочицької,
  • 700 мільйонів на капітальний і середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні,
  • 250 мільйонів на будівництво трамвайних платформ, розташованих на трамвайних лініях на відокремленому полотні,
  • 50 мільйонів на будівництво віденських зупинок на трамвайних лініях, суміщених із проїзною частиною,
  • 10 мільйонів на будівництво тролейбусної лінії на Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі,
  • 30 мільйонів на будівництво велосипедної доріжки на веломаршруті «Солом’янка–Центр»,
  • 50 мільйонів на реконструкцію аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулиць,
  • 100 мільйонів на придбання автобусів малої місткості,
  • 78 мільйонів на придбання спеціалізованої техніки Київпастрансу,
  • 166 мільйонів на капітальні ремонти рухомого складу наземного транспорту,
  • 50 мільйонів на будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах та облаштування технічних засобів організації дорожнього руху.

Водночас пропонують скоротити такі видатки:

  • скасувати виділення 350 мільйонів на реконструкцію транспортної розв’язки на перетині Богатирської та Полярної в Оболонському районі,
  • відняти 25 мільйонів на будівництво великої окружної дороги від проспекта Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях,
  • На 3,2 мільйона зменшити видатки для забезпечення фінансування інших програм і об’єктів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button