Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос». Підтримати | Хто ми такі?
Громадська організація «Пасажири Києва» запустила петицію з вимогою внести до міського бюджету на наступний рік наземні переходи та безбар’єрні трамвайні платформи.
На заходи з безбар’єрності та безпеки руху пропонують закласти 3,57 мільярда гривень — це 5% від бюджету міста — коштом зменшення інших видатків, зокрема будівництва багаторівневих автомобільних розв’язок.
Зараз у проєкті бюджету Києва майже не передбачено грошей на будівництво наземних переходів, на більшості трамвайних ліній відсутні безбар’єрні платформи, а колії Подільського району перебувають у жахливому стані, що не дозволяє запустити сучасні низькопідлогові трамваї.
У петиції міститься перелік пропозицій щодо збільшення видатків на такі напрямки:
700 мільйонів гривень на ремонт найпроблемніших ділянок тротуарів, пониження бордюрного каменю на пішохідних переходах,
200 мільйонів на розробку комплесних схем організації дорожнього руху,
200 мільйонів на облаштування підвищених нерегульованих пішохідних переходів, кілець малого радіусу, «антикишень» та інших засобів заспокоєння руху,
100 мільйонів на виділені смуги для маршрутного транспорту, встановлення «кассельських» бордюрів на зупинках,
55 мільйонів на встановлення світлофорів і 90 мільйонів гривень на їх реконструкцію,
25 мільйонів на реконструкцію трамвайної лінії на вулиці Алма-Атинській,
200 мільйонів на реконструкцію та будівництво трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до «Кисневого заводу»,
500 мільйонів на реконструкцію трамвайної лінії від Милославської до Дарницького залізничного вокзалу,
10 мільйонів на реконструкцію трамвайної лінії на Дмитрівській,
10 мільйонів на реконструкцію Глибочицької,
700 мільйонів на капітальний і середній ремонт трамвайних ліній, що розташовані на відокремленому полотні,
250 мільйонів на будівництво трамвайних платформ, розташованих на трамвайних лініях на відокремленому полотні,
50 мільйонів на будівництво віденських зупинок на трамвайних лініях, суміщених із проїзною частиною,
10 мільйонів на будівництво тролейбусної лінії на Васильківській від Амурської площі до Голосіївської площі,
30 мільйонів на будівництво велосипедної доріжки на веломаршруті «Солом’янка–Центр»,
50 мільйонів на реконструкцію аварійно-небезпечних перехресть та ділянок вулиць,
100 мільйонів на придбання автобусів малої місткості,
78 мільйонів на придбання спеціалізованої техніки Київпастрансу,
166 мільйонів на капітальні ремонти рухомого складу наземного транспорту,
50 мільйонів на будівництво мереж зовнішнього освітлення на наземних пішохідних переходах та облаштування технічних засобів організації дорожнього руху.
Водночас пропонують скоротити такі видатки:
скасувати виділення 350 мільйонів на реконструкцію транспортної розв’язки на перетині Богатирської та Полярної в Оболонському районі,
відняти 25 мільйонів на будівництво великої окружної дороги від проспекта Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом транспортної розв’язки в різних рівнях,
На 3,2 мільйона зменшити видатки для забезпечення фінансування інших програм і об’єктів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті