Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Julia Arte / Unsplash

Київрада опублікувала міську цільову програму розвитку інфраструктури Києва на 2024-2025 роки. Проєкт ще розглядатимуть профільні комісії.

На проєкти програми планують витратити 34,78 мільярда гривень. Із них майже 19,9 мільярда — з міського бюджету, 800 мільйонів — з держбюджету, 14,1 мільярда — з інших джерел.

Метро

За наступні два роки метро на Виноградар має просунутися на 985 метрів. На це закладено 1,49 мільярда гривень. За цей час готовність проєкту ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції Сирець на житловий масив Виноградар з електродепо має скласти 15%. Видання КиївВлада порахувало, що такими темпами метро на Виноградар буде повністю готовим не раніше 2033 року.

За два роки збираються побудувати 10 метрів метро на Троєщину — ділянки Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна».

Читайте також: Чому метро на Виноградар починає нагадувати метро на Троєщину? На це є дві головні причини

На проєктування другого виходу з метро «Вокзальна» планують витратити 11 мільйонів гривень — це менш як 1% від усього проєкту реконструкції станції з будівництвом другого виходу.

Вдвічі більше — понад 278 мільйонів — витратять на інклюзивність станції метро «Житомирська».

20 мільйонів передбачено на будівництво виходу зі станції метро «Львівська брама». У 1996 році казали, що станція готова на 80%.

46,8 мільйона витратять на дооблаштування ділянки від «Виставкового Центру» до Одеської площі.

Трамваї, тролейбуси й автобуси

По 25 мільйонів гривень місто планує витратити на початок будівництва двох тролейбусних ліній: Бровари-Київ та Гостомель-Ірпінь-Буча.

Передбачено реконструкцію трамвайних ліній на Контрактовій площі, на це заклали 280 мільйонів гривень.

Реконструкція трамвайної лінії від Милославської до Дарницького вокзалу коштуватиме 64,7 мільйона гривень.

Оновлення рухомого складу фінансуватимуть коштом кредиту Європейського інвестиційного банку. Майже один мільярд гривень спрямують на придбання 85 автобусів, три мільярди гривень — на 42 трамвайні вагони, 2,7 мільярда — на 74 тролейбуси та понад чотири мільярди — на 48 нових вагонів метро.

На оновлення кабін фунікулера планують витратити 486,7 мільйонів гривень. Реконструкція будівлі коштуватиме 356 мільйонів. 

Мости та розв’язки

Подільський міст до кінця 2025 року мають довести до 88% готовності. На це збираються виділити 1,8 мільярда гривень.

Бюджет реконструкції транспортної розв’язки на перехресті Богатирської та Полярної становить майже 1,4 мільярда гривень. На ділянку Великої Окружної від проспекта Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом розв’язки наступного року виділять понад 121 мільйонів гривень. ГО «Пасажири Києва» пропонує скасувати цей проєкт.

Ще 40 мільйонів у 2025 році «з’їсть» Шулявська розв’язка.

50 мільйонів виділять на будівництво дороги від проспекту Григоренка в бік заленої зони з озерами на Осокорках, де будуються нові ЖК.

36,8 мільйона витратять на будівництво у 2025 році велодоріжки маршруту Солом’янка-Центр. Це єдиний велосипедний проєкт у програмі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button