Чого бракує київським скляним зупинкам та для чого вони потрібні?
У Київпастрансі розповіли, що підприємство щороку укладає страхувальний договір на оновлення павільйонів.
У Київпастрансі розповіли, що підприємство щороку укладає страхувальний договір на оновлення павільйонів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 317 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Нещодавно Київпастранс провів тендер на закупівлю 30 скляних зупинок громадського транспорту. Перемогла компанія з пропозицією у вісім мільйонів гривень. ГО «Пасажири Києва» оцінили доцільність такої закупівлі.
В організації зазначають, що в конструкції скляних павільйонів використовують гартоване скло, яке в разі руйнування розсипається на негострі частинки. Це підтверджує досвід експлуатації таких зупинок. Скляні павільйони є звичною практикою не лише в українських, а й у європейських містах. Подібні зупинки Київпастранс закуповує принаймні з 2017 року, а остання закупівля відбулась у 2019 році.
Використання прозорого матеріалу зручне для пасажирів, адже дозволяє легко побачити транспорт, що підʼїжджає. Для даху використають тоноване скло: «Пасажири» радять збільшити відсоток тонування, а також додати затемнення для бічних стінок, щоб забезпечити захист від сонця не лише згори.
Організацію турбує відсутність конкуренції, адже в торгах взяв участь лише один учасник, хоча скарг від можливих учасників не було. Також не вдалось знайти кошториси аналогічних зупинок, тому перевірити ціни немає можливості. Проблемою залишається також припинення руху громадського транспорту під час повітряної тривоги: часто пасажири залишаються чекати відбою на зупинках, які зовсім не захищають від небезпеки.
У Київпастрансі розповіли, що договір є «страхувальним» і потрібен для того, щоб зарезервувати можливість встановити зупинки у випадку запуску нових маршрутів чи пошкодження наявних павільйонів, повідомляє Вечірній Київ. Тобто зупинки виготовлятимуть лише за потреби. Такий договір підприємство укладає щороку, а після завершення терміну він анулюється автоматично.
У підприємстві додали, що скло є базовим матеріалом для всіх нових зупинок в Києві та інших українських та європейських містах, а прозорість матеріалу покращує оглядовість пасажирів.
Нагадаємо, MAKHNO Studio показали концепт зупинки-сховища, яку можна надрукувати на 3D-принтері.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті