Finnair зважуватиме пасажирів перед посадкою на літак
Для безпечного та успішного злету вага літака не має перевищувати максимально встановлену.
Для безпечного та успішного злету вага літака не має перевищувати максимально встановлену.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 22 днів. За цей час ми опублікували 26876 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У лютому, а також у квітні та травні Finnair зважуватиме пасажирів разом із їхньою ручною поклажею перед посадкою на борт в аеропорту Гельсінкі. Це відбуватиметься біля виходів на посадку, повідомляє пресслужба фінської авіакомпанії.
Це зовсім не значить, що важких пасажирів відправлятимуть додому — так збиратимуть дані для розрахунку балансування літака. Більш того, зважування проводитимуть добровільно.
Інформація буде анонімізована: не записуватимуть ані імені, ані посадкового номеру, лише вагу, вік, стать пасажира і те, яким класом він чи вона подорожує.
Для безпечного та успішного злету вага літака не має перевищувати максимально встановлену. Якщо вага самого повітряного судна, пального, екіпажу, зареєстрованого багажу тощо відомі, то вага пасажирів — це невідома змінна.
Зазвичай авіакомпанії використовують середні значення, за даними Управління цивільної авіації або Європейського агентства з авіаційної безпеки.
Останні п’ять років Finnair послуговується власними замірюваннями. Та законодавство вимагає, аби перевізник кожні п’ять років оновлював дані. Коли зважування проводили у 2016-2017 роках, як зазначає авіакомпанія, набралося чимало пасажирів, які погодилися взяти участь.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті