Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Olga Grygorashchenko, Google Maps

Concord Capital реконструює автостанцію «Київ» на вулиці Петлюри навпроти Центрального залізничного вокзалу, заявив голова компанії Ігор Мазепа, повідомляє The Page. Її називають «Яма», бо вона розташована у заглибленні.

Один із виходів з автостанції, вересень 2023 року. Фото: facebook.com/ikrussss

«У Concord прийняли рішення зайти на ринок (автобусних перевезень) з інфраструктурних проєктів. А саме — з реконструкції всім відомої автостанції у Києві, яка розташована біля залізничного вокзалу. Через неї буде проходити понад 10 тисяч пасажирів на добу і відправлятиметься 400 авторейсів», — заявив Мазепа.

Проєкт, зокрема, передбачає зведення будівлі автостанції. Вона включатиме зони очікування — загальну та підвищеного комфорту — дитячу кімнату, медичний пункт, камери схову, туалети, фудкорт і комерційні приміщення.

Крім того, побудують станцію техобслуговування і мийку.

На реконструкцію планують витратити від 50 до 70 мільйонів гривень, а завершити — до початку 2025 року.

Нещодавно КМДА презентувала плани щодо реорганізації руху на Вокзальній площі у Києві.

Останніми роками точилися дискусії щодо реконструкції площі, проте до реалізації не дійшло. У 2019 році «Укрзалізниця» представила своє бачення Вокзальної площі. Проєкт, розроблений у 2020 році школою міських проєктів «Урбанина», передбачав створення великої пішохідної площі, озеленення та повернення трамвая.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button