Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Olga Grygorashchenko, Google Maps

Concord Capital реконструює автостанцію «Київ» на вулиці Петлюри навпроти Центрального залізничного вокзалу, заявив голова компанії Ігор Мазепа, повідомляє The Page. Її називають «Яма», бо вона розташована у заглибленні.

Один із виходів з автостанції, вересень 2023 року. Фото: facebook.com/ikrussss

«У Concord прийняли рішення зайти на ринок (автобусних перевезень) з інфраструктурних проєктів. А саме — з реконструкції всім відомої автостанції у Києві, яка розташована біля залізничного вокзалу. Через неї буде проходити понад 10 тисяч пасажирів на добу і відправлятиметься 400 авторейсів», — заявив Мазепа.

Проєкт, зокрема, передбачає зведення будівлі автостанції. Вона включатиме зони очікування — загальну та підвищеного комфорту — дитячу кімнату, медичний пункт, камери схову, туалети, фудкорт і комерційні приміщення.

Крім того, побудують станцію техобслуговування і мийку.

На реконструкцію планують витратити від 50 до 70 мільйонів гривень, а завершити — до початку 2025 року.

Нещодавно КМДА презентувала плани щодо реорганізації руху на Вокзальній площі у Києві.

Останніми роками точилися дискусії щодо реконструкції площі, проте до реалізації не дійшло. У 2019 році «Укрзалізниця» представила своє бачення Вокзальної площі. Проєкт, розроблений у 2020 році школою міських проєктів «Урбанина», передбачав створення великої пішохідної площі, озеленення та повернення трамвая.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button