У Києві завершили Дегтярівський шляхопровід й усунули частину недоліків, помічених експертами
Під час реконструкції зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж Дегтярівської вулиці.
Під час реконструкції зберегли трамвайну лінію, яка проходить уздовж Дегтярівської вулиці.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
КМДА повідомила, що на Дегтярівському шляхопроводі завершили роботи. Зокрема, відкрили заїзди та з’їзди. Оновлений шляхопровід на метр вищий за попередній, що дає можливість проїзду для вантажівок та фур.
Під час реконструкції реконструювали ділянку трамвайної лінії. Відокремлене трамвайне полотно облаштували з посилених монолітних плит, що сприяють поглинанню шуму, а також зробили підняті над рівнем тротуару «віденські» зупинки.
Також змонтували перильну огорожу, встановили антипаркувальні стовпчики та облаштували велодоріжки.
Шляхопровід на перетині вулиць Дегтярівської, Теліги та Довженка, збудований 1963 року, був аварійним. Місто вирішило розібрати міст та будувати на його місці новий. Шляхопровід закрили на реконструкцію влітку 2023. Наприкінці вересня під час монтажу обвалилися сім балок. Відкриття відбулося у грудні того ж року. Але тоді активісти оцінили якість виконаних робіт і помітили низку недоліків. Зокрема, оновлений шляхопровід мав проблеми з безбар’єрністю.
Наприклад, загальну ширину шляхопроводу під час реконструкції збільшили з 28 до 37 метрів переважно завдяки розширенню автомобільної частини. Проте додаткові зручності для пішоходів не впровадили.
Проблемою також стали трамвайні зупинки на рівні з землею. Для них не передбачили спеціальні платформи, як цього вимагають державні будівельні норми.
А ще не відбулося покращення розташування зупинок різного громадського транспорту (автобусів, тролейбусів і трамваїв), які знаходяться далеко одна від одної.
Проте деякі недоліки, про які взимку заявляли активісти, до завершення реконструкції були усунуті. Зокрема, на шляхопроводі з’явилися велосмуги, а пішохідні доріжки отримали нове покриття.
Раніше критикували і конструкцію трамвайних колій за невикористання вібпропоглинальних накладок по боках рейок, оскільки це збільшувало шум. Однак наразі проблема виправлена за допомогою монолітних плит.
Також до чиновників були питання щодо завищення вартості робіт і матеріалів. Так Київавтодор реагував на розслідування журналістів проєкту «Наші гроші» щодо завищеного кошторису Дегтярівського шляхопроводу. При цьому поліція також вважає, що будматеріали купували за завищеними цінами.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті