Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: КМДА

Новий Департамент міської мобільності візьме на себе ті функції, що якісно не виконуються Департаментом транспортної інфраструктури, як повідомляє «ПроМобільність» після ознайомлення з документами щодо новоствореного департаменту.

Водночас Департамент транспортної інфраструктури, на думку активістів, повинен докладати більше зусиль для ремонтів мостів, метро, розвʼязок та іншої інфраструктури. Зокрема, її необхідно краще адаптувати до потреб людей з інвалідністю, серед яких є і військові, та робити доступнішою.

Завданнями Департаменту міської мобільності стануть:

  • забезпечення реалізації державної політики у сферах автомобільного, електричного і внутрішнього водного транспорту;
  • планування та розвиток сталої міської мобільності в Києві;
  • формування транспортної системи в столиці;
  • організація перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування та міському електротранспорті;
  • забезпечення організації дорожнього руху на території міста;
  • розвиток паркувальної інфраструктури в Києві;
  • здійснення транспортного моделювання і надання висновків про аналіз транспортного впливу;
  • забезпечення обслуговування пасажирським транспортом незалежно від форм власності та  державного контролю за дотриманням правил транспортного обслуговування.

Натомість Департамент транспортної інфраструктури продовжить забезпечувати реалізацію державної політики у сферах авіаційного транспорту та дорожнього господарства, займатися розвитком дорожнього господарства у столиці, а також організовувати будівництво, реконструкції, ремонт і утримання автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів у Києві.

Головними функціями новоствореного департаменту будуть:

  • дослідження та впровадження світових практик і досвіду з управління міською мобільністю;
  • розробка та здійснення заходів, спрямованих на підвищення безпеки дорожнього руху;
  • затвердження схеми організації руху та прийняття рішень щодо внесення змін до неї;
  • підготовка пропозицій щодо розвитку та удосконалення транспортної інфраструктури в місті;
  • формування мережі міських автобусних маршрутів та укладання договорів з перевізниками;
  • забезпечення організації та порядку паркування транспорту на вулицях і дорогах;
  • аналіз і підготовка пропозицій щодо встановлення тарифів на паркування;
  • формування маршрутної та велосипедної мереж у Києві.

Водночас Департамент транспортної інфраструктури:

  • замовлятиме будівництво, реконструкції та ремонт об’єктів міського пасажирського транспорту і транспортної  інфраструктури;
  • організовуватиме роботи зі створення належних умов для доступу людей з інвалідністю;
  • займатиметься питаннями забезпечення зовнішнього освітлення об’єктів благоустрою;
  • відповідатиме за розробку й реалізацію заходів для покращення інвестиційного та інноваційного клімату в місті у сферах транспорту й дорожнього господарства.

Раніше метою створення нового департаменту КМДА назвала відділення мобільності та перевезень від будівництва і реконструкції мостів, доріг, розвʼязок тощо. Адже наразі всіма цими питаннями опікується Департамент транспортної інфраструктури.

Минулого тижня Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності у першому читанні. Також на засіданні виступив директор «ПроМобільності» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями.

Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.

Заразом, як зазначала «Управа КПТ», неофіційною причиною створення Департаменту міської мобільності також називають спробу звільнити Департамент транспортної інфраструктури від скандалів з маршрутками.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button