Яким буде поділ функцій Департаментів транспортної інфраструктури та міської мобільності в Києві?
Зокрема, покращенням безбар’єрності займатиметься Дептранс, а формуванням веломережі – Департамент міської мобільності.
Зокрема, покращенням безбар’єрності займатиметься Дептранс, а формуванням веломережі – Департамент міської мобільності.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Новий Департамент міської мобільності візьме на себе ті функції, що якісно не виконуються Департаментом транспортної інфраструктури, як повідомляє «ПроМобільність» після ознайомлення з документами щодо новоствореного департаменту.
Водночас Департамент транспортної інфраструктури, на думку активістів, повинен докладати більше зусиль для ремонтів мостів, метро, розвʼязок та іншої інфраструктури. Зокрема, її необхідно краще адаптувати до потреб людей з інвалідністю, серед яких є і військові, та робити доступнішою.
Завданнями Департаменту міської мобільності стануть:
Натомість Департамент транспортної інфраструктури продовжить забезпечувати реалізацію державної політики у сферах авіаційного транспорту та дорожнього господарства, займатися розвитком дорожнього господарства у столиці, а також організовувати будівництво, реконструкції, ремонт і утримання автомобільних доріг, вулиць та залізничних переїздів у Києві.
Головними функціями новоствореного департаменту будуть:
Водночас Департамент транспортної інфраструктури:
Раніше метою створення нового департаменту КМДА назвала відділення мобільності та перевезень від будівництва і реконструкції мостів, доріг, розвʼязок тощо. Адже наразі всіма цими питаннями опікується Департамент транспортної інфраструктури.
Минулого тижня Київрада підтримала проєкт рішення про створення Департаменту міської мобільності у першому читанні. Також на засіданні виступив директор «ПроМобільності» Дмитро Беспалов. Він заявив про підтримку створення окремого департаменту, після спільних обговорень разом з іншими громадськими організаціями.
Однак активісти звернули увагу на відсутність «Київпастрансу» і «Київського метрополітену» в сфері відповідальності Департаменту міської мобільності. Хоча, за словами Беспалова, саме на них припадає близько 1,5 мільйони переміщень, що становить 25% усієї мобільності столиці. Тому голова «ПроМобільності» наголосив на важливості передачі цих підприємств у розпорядження нового департаменту.
Заразом, як зазначала «Управа КПТ», неофіційною причиною створення Департаменту міської мобільності також називають спробу звільнити Департамент транспортної інфраструктури від скандалів з маршрутками.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті