Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 53 днів. За цей час ми опублікували 24452 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: КМДА

Будівництво метро на Виноградар можна було б профінансувати завдяки підняттю тарифів на проїзд у громадському транспорті, вважає голова Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор. Про це він сказав в ефірі KyivFM.

За його словами, наземний і підземний транспорт місто дотує приблизно на сім мільярдів гривень на рік.

«Якщо би ми підняли тариф до 24-25 гривень, то мали б сім мільярдів щороку для будівництва повноцінного метро», — зазначив голова Дептрансу, якого кияни неодноразово вимагали звільнити.

Місто не піднімає вартість проїзду, бо кияни обрали таких депутатів до Київради, які голосують за дотації транспорту, пояснює він.

«Я не можу говорити за економічну, фінансову складову, для цього є інші департаменти… — почав Кандибор і відразу сказав про фінансову складову: — Сума порядка 14 мільярдів, це треба розуміти, де ми її візьмемо… Фактично ці гроші можна знайти. Ми вимагаємо від Київпастрансу та метрополітену якість послуг на найвищому рівні попри те, що платимо 6,50 для киян і 8 гривень для гостей — це 25% від того, щоб хоча б утримувати транспорт, щоб він був беззбитковий».

Водночас фінансові збитки через простій громадського транспорту під час повітряної тривоги Кандибор прокоментував так:

«У нас під час війни мільярди втрачає країна. Для чого нам рахувати економіку під час повітряної тривоги, якщо у нас війна в країні? Ми людське життя переводимо на гроші».

«Хмарочос» неодноразово писав, що, в європейських містах громадський транспорт не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат.

Розвиток же транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній, оптимізація маршрутів тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел. При цьому в Києві існує унікальна тарифна система, коли разовий квиток купувати значно вигідніше, ніж проїзний

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button