Кандибор вважає, що метро на Виноградар можна добудувати коштом підняття вартості проїзду вчетверо
Голова Дептрансу пропонує підняти тариф до 24-25 гривень.
Голова Дептрансу пропонує підняти тариф до 24-25 гривень.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 315 днів. За цей час ми опублікували 26437 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Будівництво метро на Виноградар можна було б профінансувати завдяки підняттю тарифів на проїзд у громадському транспорті, вважає голова Департаменту транспорту КМДА Руслан Кандибор. Про це він сказав в ефірі KyivFM.
За його словами, наземний і підземний транспорт місто дотує приблизно на сім мільярдів гривень на рік.
«Якщо би ми підняли тариф до 24-25 гривень, то мали б сім мільярдів щороку для будівництва повноцінного метро», — зазначив голова Дептрансу, якого кияни неодноразово вимагали звільнити.
Місто не піднімає вартість проїзду, бо кияни обрали таких депутатів до Київради, які голосують за дотації транспорту, пояснює він.
«Я не можу говорити за економічну, фінансову складову, для цього є інші департаменти… — почав Кандибор і відразу сказав про фінансову складову: — Сума порядка 14 мільярдів, це треба розуміти, де ми її візьмемо… Фактично ці гроші можна знайти. Ми вимагаємо від Київпастрансу та метрополітену якість послуг на найвищому рівні попри те, що платимо 6,50 для киян і 8 гривень для гостей — це 25% від того, щоб хоча б утримувати транспорт, щоб він був беззбитковий».
Водночас фінансові збитки через простій громадського транспорту під час повітряної тривоги Кандибор прокоментував так:
«У нас під час війни мільярди втрачає країна. Для чого нам рахувати економіку під час повітряної тривоги, якщо у нас війна в країні? Ми людське життя переводимо на гроші».
«Хмарочос» неодноразово писав, що, в європейських містах громадський транспорт не є прибутковим. Доходи від продажів квитків покривають лише частину операційних витрат.
Розвиток же транспортної системи — закупівля рухомого складу, будівництво ліній, оптимізація маршрутів тощо — відбувається завдяки коштам із інших джерел. При цьому в Києві існує унікальна тарифна система, коли разовий квиток купувати значно вигідніше, ніж проїзний.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті