Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 116 днів. За цей час ми опублікували 24933 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: znaki

ГО «Пасажири Києва» оприлюднила дані про оновлені загальні кошториси найбільших незавершених будівельних проєктів у Києві на 2025 рік.

Так у бюджеті згадуються наступні видатки:

  • Будівництво метро на Виноградар (з 2018 до 2029 року), яке обійдеться загалом у 23,3 мільярда гривень. Нагадуємо, що восьмого листопада продовжились роботи на цій гілці. Новий підрядник «Автострада» розпочав роботи після перемоги у тендері на завершення робіт зі ставкою у 13,7 мільярдів гривень.
  • 19,9 мільярда гривень вартує будівництво Подільського моста, яке триває з 2004 та орієнтовно має закінчитися 2027 році. Ця сума більше ніж річний бюджет Дніпра у 2023 році та становить 17 мільярдів гривень. Нагадуємо, що зараз на мосту будують 90-метровий тунель під залізницею. А відкриття мосту для автомобільного руху весь час переносять
  • Реконструкція Бортницької станції аерації (з 2007 до 2027 року) має коштувати загалом три мільярди гривень. На початку проєкту, у 2007 році, місто планувало витратити лише 588 мільйонів гривень.
фото: vodokanal.kiev.ua
  • 2,9 мільярда гривень коштує реконструкція вулиці Стеценка з новою розв’язкою на колишній Інтернаціональній площі (з 2017 до 2029 року).
  • 2,045 млрд гривень коштує реконструкція Шулявського мосту (з 2018 до 2027 року).
  • 2,3 мільярда гривень коштує будівництво нової дороги до аеропорту «Жуляни» (з 2011 до 2028 року). Нагадуємо, що 30 жовтня місто оголосило тендери на проєктування та будівництво першої черги дороги до аеропорту «Київ» («Жуляни») загальною вартістю один мільярд і 56 мільйонів
  • 2,2 млрд гривень коштує будівництво лікарні швидкої допомоги на проспекті Гузара (з 2018 до 2029 року).
  • У два мільярди двісті мільйонів гривень обійдеться ревіталізація річки Либідь (з 2018 до 2028 року). Нагадуємо, що оголошено тендер на 62 мільйони гривень на розчищення та капремонт річки Либідь.
фото: hromadske.radio

Для порівняння річний бюджет Ужгорода у 2023 році становить два мільярди 80 мільйонів гривень.

  • У два мільярди гривень обійдеться будівництво розв’язки на перетині вулиць Богатирської та Полярної (з 2020 до 2027 року).
  • Один мільярд 400 мільйонів гривень — реконструкція сміттєвого полігону в Підгірцях (з 2013 до 2027 року).
  • Один мільярд 200 мільйонів гривень — будівництво станції метро «Львівська брама» (з 2008 до 2028 року). Нагадуємо, що добудувати вхід станції метро планувалося у 2022 році до початку повномасштабного вторгнення і тоді було оголошено тендер на 73,4 мільйона гривень.
фото: the-city.kiev.ua
  • Один мільярд 100 мільйонів гривень коштує реконструкція Лівобережного колектора (з 2018 до 2028 року).
  • Один мільярд гривень вартує встановлення фільтрів на заводі «Енергія» на Позняках (з 2011 до 2028 року).
  • Один мільярд гривень — будівництво житлових і складських приміщень на вулиці Качалова, 40, у Солом’янському районі (з 2019 до 2027 року).

Усі ці проєкти є довгобудами, і деякі з них тягнуться вже понад двадцять років.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button