Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 177 днів. За цей час ми опублікували 25397 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Київський метрополітен

Київський метрополітен набирає машиністів поїздів, пропонуючи зарплатню від 28 тисяч тисяч гривень.

Як запевняють у підземці, відразу після здачі іспитів і отримання права на керування потягом машиніст чи машиністка отримуватимуть орієнтовно 28 тисяч гривень. Робоча зміна триває 6–8 годин на день і 36 годин на тиждень.

Через рік машиніст може підвищити свою кваліфікацію та отримати ІІІ клас, тоді заробітна плата зростає до 33 200 грн. ІІ клас кваліфікації два роки тому передбачав зарплатню понад 34 тисячі, І клас — 38,5 тисячі.

За даними каналу NE:Urban, до такого рівня зарплатні треба пропрацювати в метрополітені майже рік.

Так, під час навчання всіх влаштовують на посаду слюсаря, яка передбачає отримання протягом шести місяців зарплати, яка трохи перевищує вісім тисяч гривень.

Після цього на чотири місяці всі, хто пройшов школу, переходить у депо на посаду помічник машиніста, яка передбачає отримання близько 15 тисяч гривень. Спочатку два місяці відбувається обкатка з машиністом-наставником, потім два місяці — зміни з інструктором.

В разі успішної здачі екзамену працівника подають у службу рухомого складу для отримання прав на керування. Далі треба відпрацювати шість змін з машиністом-наставником та маневри на кінцевій станції — ще до двох тижнів.

Лише після цього людина виходить на лінії, отримуючи на руки в середньому 26 тисяч гривень. Проживання метрополітен не забезпечує, форма коштує дві тисячі гривень.


Бронювання, за даними каналу, не поширюється на всіх працівників метро.

Нагадаємо, у 2017 році Україні скасували перелік професій, на яких не можна працювати жінкам, серед них, зокрема, була машиністка поїзда метрополітену. Київське метро оголосило набір серед жінок лише торік.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button