Дитячий майданчик японського автора представили на Міланському тижні дизайну (фото)
На думку дизайнера діти вважають передбачуваність нудною.
На думку дизайнера діти вважають передбачуваність нудною.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 26099 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Японський дизайнер Наото Фукасава разом з брендом дитячих майданчиків Jakuets на Тижні дизайну в Мілані представили серію скульптурних об’єктів для дітей, пише Dezeen.
Ця інсталяція під назвою «Грайливі скульптури» була представлена на Тижні дизайну в Мілані в садах музею Triennale di Milano. Композиція включала садові меблі бренду Piccola та п’ять барвистих об’єктів від Фукасава. Метою дизайнера було створити «речі, які не лише приваблюють дітей, але й з якими не можливо не погратися».
На думку Наото Фукасави, діти вважають передбачуваність нудною, і роль дизайнера полягає в тому, щоб створювати щось цікаве, а не просто розкладати палиці та каміння. Для нього це був спосіб повернутися до більш інстинктивного виду дизайну, забути категорії, забути мету, і просто створювати форми, які тихо кличуть: доторкнись до мене, підійми до мене, підійди, поцікався.
Нагадуємо, що під час Тижня моди в Мілані проходила виставка годинників 24 Hours, на якій демонструють 24 дивні концептуальні ідеї для вимірювання часу
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті