Дитячий майданчик японського автора представили на Міланському тижні дизайну (фото)
На думку дизайнера діти вважають передбачуваність нудною.
На думку дизайнера діти вважають передбачуваність нудною.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 313 днів. За цей час ми опублікували 26411 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Японський дизайнер Наото Фукасава разом з брендом дитячих майданчиків Jakuets на Тижні дизайну в Мілані представили серію скульптурних об’єктів для дітей, пише Dezeen.
Ця інсталяція під назвою «Грайливі скульптури» була представлена на Тижні дизайну в Мілані в садах музею Triennale di Milano. Композиція включала садові меблі бренду Piccola та п’ять барвистих об’єктів від Фукасава. Метою дизайнера було створити «речі, які не лише приваблюють дітей, але й з якими не можливо не погратися».
На думку Наото Фукасави, діти вважають передбачуваність нудною, і роль дизайнера полягає в тому, щоб створювати щось цікаве, а не просто розкладати палиці та каміння. Для нього це був спосіб повернутися до більш інстинктивного виду дизайну, забути категорії, забути мету, і просто створювати форми, які тихо кличуть: доторкнись до мене, підійми до мене, підійди, поцікався.
Нагадуємо, що під час Тижня моди в Мілані проходила виставка годинників 24 Hours, на якій демонструють 24 дивні концептуальні ідеї для вимірювання часу
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті