Одеський активіст розробив правила розміщення реклами у місті

Дата публікації: 23.2.2016 Розділ: Новини

Олександр Левицький, арт-директор і фотограф проекту «Архітектура Одеси», розробив правила оформлення вивісок в Одесі, з метою збереження історичного вигляду будівель, пише Культурометр.

aleksandrovskiy-prospekt-3_good-bad[1]

Це – графічний посібник, який певною мірою пояснює бізнесу, як потрібно взаємодіяти з навколишнім середовищем. Документ візуально відображає базові, вже прописані юридичною мовою основи, на які слід звертати увагу. Посібник поділено на декілька розділів.

Основні тези:

  • Вивіски повинні бути зроблені з окремих знаків без підкладки;
  • Вивіски розміщуються в певних місцях, передбачених архітектурою будівлі;
  • Як слід розміщати кожен тип вивісок, табличок і вітрин;
544%252520%2525282%252529[1]

Правила взяті за основу міською владою, але більша частина залишилася нереалізованою через те, що керівництво міста, як стверджує автор проекту, не зрозуміло, навіщо це потрібно. «Правила повинні бути настільки доступними, щоб питань за типами, місцями розміщення і підсвіткою у підприємця не виникало, а зробити погану вивіску стало неможливим», — говорить Олександр Левицький.

На громадських слуханнях визначили, що проект буде реалізований протягом трьох-чотирьох років. Він включатиме наступні етапи:

  • Демонтаж вивісок, що не дотримуються правил;
  • Переосмислення наявних рекламоносіїв — сітілайтів тощо;
  • Проведення громадських слухань щодо відновлення фасадів історичних будинків.

Фото: Архітектура Одеси

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!