Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Згідно з інформацією КП «Київський метрополітен» більшість пасажирів для оплати проїзду у метро використовують безконтактні картки, а не жетони.
Співвідношення жетон/картка складає 40% на 51% на користь останньої. Ще рік тому картками у метро користувалося лише 42% пасажирів, у 2014 – 31%, а у 2013 – тільки 22%, або кожен п’ятий.
«Найбільше картки використовують на станції «Героїв Дніпра», де за допомогою безконтактних технологій проходить 57% пасажирів. На станціях «Олімпійська», «Оболонь», «Театральна» – по 55 %, а на станції «Вокзальна» – лише 31%», – заявляють у КП «Київський метрополітен».
Окрім безконтактних карток метрополітену, проїзних квитків та «Карток киянина», пасажири можуть оплатити поїздку банківською карткою MasterCard PayPass (що стало можливим рік тому). Місяць тому середній показник використання банківських карток був на рівні 15,5 тисяч щодня. Сьогодні він становить уже понад 16 тисяч пасажирів на день.
Нагадаємо, з 1 жовтня 2016 року безоплатне користування метрополітеном для пільгових категорій соціальної програми відбуватиметься виключно на підставі «Картки киянина».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті