Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Систему Sky Way розробили у 1970-х роках як «естакаду для загальнопланетного транспортного засобу».

Фото: skyway.in.ua

У КМДА створено робочу групу для реалізації проекту інноваційної системи Sky Way, яка сполучила би Поштову площу і район Троєщина. Документи опублікував транспортний спеціаліст Віктор Петрук.

SkyWay – це розроблена ще в 1970-х роках інженером Анатолієм Юницьким надземна система естакадного типу, в якій рух організовано за допомогою підвісних рейок, натягнутих між опорами. Система проектувалася як «естакада для неракетної космічної транспортної системи загальнопланетного транспортного засобу».

Маршрут SkyWay пропонується прокласти між зупинками Поштова площа та Троєщинський ринок (вул. Закревського).

Згідно з наказом КМДА, датованим 11 квітня, робоча група має надати пропозиції з реалізації проекту до 12 квітня.

Петрук також опублікував тези аванпроекту SkyWay, який в 2017 році планували прокласти між Одесою та масивом Котовського. Передбачалося, що рейково-струнною лінією з інтервалом 30 секунд їздитимуть 62 «юнібуса», кожен з яких вміщає 14 пасажирів. Час у дорозі складе 20 хвилин, а коштуватиме поїздка 13,4 грн. В аванпроекті також зазначалася можливість руху «юнібусів преміум-класу».

Петрук зауважує, що система SkyWay дуже чутлива до вітру, особливо переривчастого, а вісім станцій лінії покриють лише 1,7% Одеси. Він також виклав запитання та критику одеського проекту SkyWay у вигляді таблиці, але, за його словами, не отримав відповіді ані від розробників, ані від автора ідеї Анатолія Юницького.

Віктор Петрук також зазначає, що до робочої групи з реалізації SkyWay у Києві увійшли ті самі фахівці Департаменту містобудування та архітектури, які «нещодавно зарубали проект продовження борщагівської лінії трамваю до Палацу Спорту як несвоєчасний, та такий, що не відповідає Генеральному плану».

Нагадаємо, у лютому міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про плани створити тестовий майданчик для реалізації Hyperloop в Україні. Користувачі соціальних мереж відповіли фотожабамии та жартами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button