Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Wikipedia

Сервісний центр збірки польських трамваїв Pesa планують відкрити в Києві за кілька тижнів, заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян в інтерв’ю Чесно.

«Там буде проходити великовузлова збірка трамваїв PESA. Зараз якраз приїжджає перший трамвай, який уже буде зібраний у Києві. У минулому в нас були невеликі затримки з запуском цеху. Але наше завдання зробити так, щоб вони потім відкрили повноцінне виробництво — можливо, з виготовленням запчастин на території України», – повідомив він.

Давтян зазначив, що трамваї «Електрон» українського виробництва не працюють через погану якість. На маршрутах їздять щонайбільше дві-три одиниці з десяти закуплених. При цьому, за словами посадовця, українські «Електрони» коштують так само, як якісніші польські PESA.

Також Давтян повідомив, що Міжнародна фінансова корпорація (IFC) готова фінансувати проект швидкісного трамваю в центр – від вулиці Старовокзальної до Палацу спорту. Утім, такий проект не передбачено Генпланом.

«Трамвай можна запустити, скажімо, вулицею Жилянською, правою смугою. Зробити цю смугу для велосипедів, трамваїв і громадського транспорту. Таким чином, там уже ніхто не буде паркуватися, пасажири безпечно виходитимуть на тротуар», – припускає Давтян.

Нагадаємо, на лінії швидкісного трамваю наразі є 10 нових «Електронів», 38 PESA та лишився один старий трамвай.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button