На «Миронівському хлібопродукті» слідкують за емоціями працівників. Нещасливих — звільняють
Камери компанії півроку фіксували процес гладшання одного зі співробітників, після чого його змістили з посади.
Камери компанії півроку фіксували процес гладшання одного зі співробітників, після чого його змістили з посади.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 26235 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: knowyourmeme.com
Агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» запровадив систему моніторингу емоцій співробітників. Про це голова правління компанії Юрій Косюк розповів на форумі «Диригенти змін», повідомляє Інтерфакс-Україна.
«Ми моніторимо емоції. Всі перебувають під камерами. Відпрацьовуємо емоції за 70 пунктами. Наглядаємо за щасливими і нещасливими», – сказав Косюк.
Він упевнений, що щасливі люди продуктивніші. Тому з нещасливими працівниками «активно працюють» психологи та HR-менеджери. В разі відсутності змін нещасливих працівників звільняють з посад.
Для прикладу Косюк розповів про співробітника, який працював на високій позиції. Камера показала, що протягом півроку він гладшав. За словами директора, це пов’язано з лінощами. Під час бесіди співробітник зізнався, що для нього головне – поїсти. У компанії дійшли висновку, що його позицію слід віддати іншій людині.
Іншого співробітника, який працював на своїй посаді шість-сім років, перевели на іншу, де він став «літати», а його колишні підлеглі, яких він міг «отруїти», стали почуватися краще.
«Даруйте за такі експериментики, але перевірте на собі – (це працює)», – цитує Косюка агентство.
«Миронівський хлібопродукт» спеціалізується на виробництві м’яса. Найвідомішою торговою маркою є «Наша ряба».
За даними депутата Сергія Лещенка, Юрій Косюк має маєток у Феофанії, дві яхти – головна вартістю 150-180 млн доларів та допоміжна для перевезення гелікоптера і водних мотоциклів, вартістю 20-30 млн доларів.
За даними bihus.info, Косюк також володіє кількома суперкарами – принаймні, два автомобілі Mercedes Geländewagen, а також Tesla Model S, Porsche 911, Aston Martin, Ford Ranger, Range Rover та Lamborghini Murcielago їздять від маєтку до офісу «Миронівського хлібопродукту» через заповідну зону у Феофанії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті