У Києві зробили карту щільності населення. Вона не збігається із запланованими транспортними проектами КМДА
Транспортний спеціаліст використав мапу, щоб розпочати дискусію щодо доцільності транспортних рішень КМДА.
Транспортний спеціаліст використав мапу, щоб розпочати дискусію щодо доцільності транспортних рішень КМДА.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Сервіс пошуку житла ЛУН опублікував першу з серії інфографіку даних про Київ: на ній відображена щільність населення усіх районів столиці. Транспортний спеціаліст Віктор Петрук наклав на цю інфографіку ЛУН діючі та заплановані мережі рейкового громадського трансопрту і зробив висновок, що гроші з міського бюджету на майбутні проекти будуть витрачені неефективно.
Петрук, зокрема, звернув увагу, що згідно з мапою, заплановане продовження гілки метро на Виноградар стане найменш завантаженим відрізком Сирецько-Печерської лінії і при цьому потребуватиме таких самих витрат, як і інші станції.
«Коли наступного разу КМДА почне просити підняти тарифи на проїзд у метрополітені, знайте, що це сталося, бо хтось збудував метро до агрокомбінату “Пуща-Водиця”», – пише Петрук. На території агрокомбінату будують ЖК (йдеться про «Варшавський мікрорайон» – прим. ред.), а вартість житла у комплексі зростає через наявність метро поруч. Відповідно, киянам доведеться заплатити вартістю проїзду за здорожчання житла у новому районі, оскільки на девелопера витрати не перекладуть, вважає Петрук.
Крім ситуації з метро на Виноградар, інженер акцентує невиправдані перепони з боку адміністрації міста, яка не ухвалює продовження Борщагівської лінії швидкісного трамваю у центр міста, до станції метро «Палац Спорту». Попри підтверджений транспортний ефект, у Департаменті містобудування та архітектури КМДА блокують проект, нагадує він.
Читайте також: чому в Києві потрібен трамвай у центр та як КМДА блокує проект про подовження його лінії.
Петрук також стверджує, що соціальна статистика 2040 року, якою підкріпили необхідність зведення метро на Виноградар, вигадана. Вона, зокрема, не має перетинати рамки Генплану на 2025 рік. Як пише Петрук, дані статистики розобників не збігаються, наприклад, з прогнозами ООН: кількість населення Києва у 2040 році, на його думку, не виправдає зведення лінії метро на Виноградар.
Інженер також нагадує про дискусію щодо метро на Троєщину. «Столиця давно потребує публічної дискусії стосовно доцільності та пріоритетів транспортної інфраструктури міста, а також методології їхнього обґрунтування і відповідальності осіб, що ухвалюють містобудівничі рішення», – зазначає Петрук.
Читайте також: Як зупинити транспортний колапс в Києві?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті