Офіційний логотип Києва планують переробити. Вже є пропозиція
Київські дизайнери розробили нове лого Києва, бо вважають, що варіант Fedoriv не працює.
Київські дизайнери розробили нове лого Києва, бо вважають, що варіант Fedoriv не працює.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26324 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Логотип, розроблений у 2011 році креативною агенцією Fedoriv
В управлінні туризму КМДА планують оновити офіційний логотип Києва, повідомив Zruchno.Travel керівник управління Антон Тараненко.
«Ми вважаємо, що настав час редизайну. Хочу зазначити, що це буде саме редизайн, а не ребрендинг, оскільки бренд Києва ми міняти не плануємо, але є необхідність привнести якісь зміни, зробити його свіжим і сучасним», – зазначив Тараненко.
Чинний логотип і айдентику міста розробили у 2011 році бюро Fedoriv та Karandash Graphic Design. Лого складається з краплі, яка символізує Дніпро, каштана, церковної бані та серця.
Тим часом дизайнери Дмитро Буланов, Катерина Яцушек і Олександр Трегуб оприлюднили свій варіант «неофіційного логотипу Києва» – мінімалістичне зображення листя каштану.
«Неофіційний логотип» Буланова, Яцушек і Трегуба
«Офіційний логотип Києва не приживається і не відповідає зовнішності і настрою столиці ні стилістично, ні образно, – вважає Буланов. – Каштан, подібно кленового листку в Канаді, – це найточніший символ Києва».
Трегуб оголосив зображення спільним і закликав завантажувати його і використовувати в афішах, на значках, чашках, футболках, зокрема й для комерції. Компанія KLEI випустила колекцію стікерів із цим логотипом.
Стікерпак KLEI. Фото: facebook.com/stickers.klei
Буланов брав участь у розробці туристичних брендів Скадовського краю, Генічеська та Запоріжжя.
Попри те, що каштанове листя є повністю новим логотипом, а не редизайном старого, Антон Тараненко заявив, що в управлінні туризму з радістю розглянуть цю пропозицію.
Нагадаємо, днями агенція Fedoriv презентувала бренд Вінниці. Міськрада Славутича планує позиватися до суду, оскільки новий слоган Вінниці виявився подібним до слогану «Славутич – місто нових ідей».
Нагадаємо, торік КМДА не вдалося провести конкурс на талісман Києва. Відібрані роботи – Каштанчик Кий, Каштан Соловейко, Штанчик, Титан, Чорний квадрат тощо – викликали майже одностайне обурення в соцмережах. Після цього члени журі заявили, що їм теж не подобаються ці варіанти, і скасували конкурс.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті