Київська агенція розробила айдентику для Одеського художнього музею
В основі логотипу – «золота спіраль», яка за формою нагадує морську хвилю.
В основі логотипу – «золота спіраль», яка за формою нагадує морську хвилю.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
30 травня Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine, повідомляє Depo.Одеса.
В основі логотипу – логарифмічна «золота спіраль», яка у мистецтві визначає пропорції золотого перетину. Спіраль, у свою чергу, за формою нагадує морську хвилю, що вказує на розташування Одеси.
«Це такий мінімалістичний, хіпстерський логотип, який можна накладати на наші афіші, роботи, які представляє музей, чашки, майки та іншу продукцію», – заявив директор музею Олександр Ройтбурд.
Роботи Ройтбурда колекціонує власник Havas Creative Group Ukraine Юрій Когутяк.
«У низці комерційних проектів має бути віконце. Цей проект повинен покращити нашу карму», – пояснює Когутяк пояснює, чому агенція розробила айдентику безкоштовно.
За словами Ройтбурда, нову айдентику почнуть використовувати після призначення нового голови Одеської облдержадміністрації, пише Думская.
Можливо, тоді й приберуть подвійні літери «ss» назву музею на логотипі – Odessa fine arts museum.
https://youtu.be/USaz2gez05k
Представник українського трансавангарду 1990-х, художник Ройтбурд очолив Одеський художній музей у березні 2018 року. Його призначили за результатами конкурсу. Окремі чиновники і місцеві депутати чинили супротив цьому призначенню, зокрема демонстрували начебто висновок експертизи, де йшлося, що Ройтбурд пише картини фекаліями.
Нагадаємо, торік агенція Fedoriv розробила ребрендинг Одеського аеропорту.
Banda Agency створила нову айдентику для Національного художнього музею у Києві.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті