КМДА звітує про очищення від реклами центральної зони Києва (фото)
Площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Фото: Олександр Смирнов
Комунальники виконали план зі скорочення та впорядкування реклами у першій форматній зоні Києва, тобто в центральній частині міста. Про це повідомив начальник управління КМДА з питань реклами Олександр Смирнов.
У першу форматну зону входять вулиці як Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого, Жилянська, Верхній та Нижній Вали, бульвар Шевченка та інші.
До початку впорядкування реклами у центральній зоні налічувалося 2450 одиниць реклами загальною площею понад 20 тисяч квадратних метрів.
Зараз залишилося 1176 сітілайтів загальною площею п’ять тисяч квадратних метрів. Отже площа реклами зменшилася в чотири рази, а кількість конструкцій – вдвічі.
Читайте також: «Може, ще й гроші мої заберете?»: власники б’ються з комунальниками за рекламні штендери
У 2017 році Київрада ухвалила нові Правила розміщення рекламних засобів. Нові правила поділяють місто на п’ять форматних зон з окремим режимом розміщення об’єктів зовнішньої реклами. Після цього почали масово доментувати конструкції, які не відповідають вимогам.
Дивіться фото: У центрі Києва демонтували рекламні «ворота пекла»
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті