Музей Булгакова презентував нову айдентику (фото)
Зелений колір взяли з абажуру улюбленої лампи Булгакова.
Зелений колір взяли з абажуру улюбленої лампи Булгакова.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 26999 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
13 вересня на фестивалі Булгаков-FEST презентували новий дизайн-код Музею Михайла Булгакова, що на Андріївському узвозі в Києві.
Ініціатором створення нової айдентики музею став засновник агенції Seventeam Дмитро Федоренко. Він залучив до роботи над проєктом дизайн-студію Lliwell, відеопродакшн Lininiscence і благодійний фонд «Культурні новації».
У логотипі використали обриси вікон будинку, де на початку ХХ століття жила родина Булгакових і де зараз розташовано музей.
Зелений колір взяли з абажуру лампи Булгакова, яка є в колекції музею. Це лампа, яку письменник купив на свій перший гонорар і вона стала його улюбленою.
Фото: Музей Булгакова
В айдентиці також використали чорно-білі напівтонові зображення.
Для музею також створили відеогід і новий сайт, на якому є функції швидкого замовлення екскурсій та можливість зробити пожертву. Пізніше додадуть інтернет-магазин книг і сувенірів.
Нагадаємо, студентки школи Projector розробили новий візуальний стиль для київського Молодого театру. Цьогоріч Gra Agency створила нову айдентику для Київського симфонічного оркестру. Торік Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine. А у 2018 році ребрендинг за допомогою Banda Agency провів Національний художній музей.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті