Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

13 вересня на фестивалі Булгаков-FEST презентували новий дизайн-код Музею Михайла Булгакова, що на Андріївському узвозі в Києві.

Ініціатором створення нової айдентики музею став засновник агенції Seventeam Дмитро Федоренко. Він залучив до роботи над проєктом дизайн-студію Lliwell, відеопродакшн Lininiscence і благодійний фонд «Культурні новації».

У логотипі використали обриси вікон будинку, де на початку ХХ століття жила родина Булгакових і де зараз розташовано музей.

Зелений колір взяли з абажуру лампи Булгакова, яка є в колекції музею. Це лампа, яку письменник купив на свій перший гонорар і вона стала його улюбленою.

Фото: Музей Булгакова

В айдентиці також використали чорно-білі напівтонові зображення.

Для музею також створили відеогід і новий сайт, на якому є функції швидкого замовлення екскурсій та можливість зробити пожертву. Пізніше додадуть інтернет-магазин книг і сувенірів.

Нагадаємо, студентки школи Projector розробили новий візуальний стиль для київського Молодого театру. Цьогоріч Gra Agency створила нову айдентику для Київського симфонічного оркестру. Торік Одеський художній музей презентував нову айдентику, яку подарувала київська агенція Havas Ukraine. А у 2018 році ребрендинг за допомогою Banda Agency провів Національний художній музей.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button