Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26300 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: WOG, Gastrofamily

У березні на київських автозаправках WOG відкриються перші заклади від ресторатора Дмитра Борисова.

Завтра, 13 березня, почне роботу фудхол на заправці на Дніпровській Набережній, 16б. Там працюватимуть БПШ, Dogz&Burgerz та бар «Білий Налив». На честь відкриття всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ.

В меню є такі позиції:

  • класичний хот-дог – 39 гривень,
  • хотдог з баварською сосискою, хрумким беконом, огірками та карамелізованою цибулею у вершковому бріоші – 59 гривень,
  • дабл-дог блючіз з двома молочними сосисками та соусом дорблю у вершковому бріоші – 69 гривень,
  • фірмовий D&B чізбургер з котлетою з фермерської яловичини, чедером, овочами та хрумким беконом – 59 гривень,
  • бургер зі стейком тунця, хрумким салатом, соусом у вершковому бріоші – 69 гривень,
  • вегетаріанський бургер з котлетою з рослинного м’яса, чеддером, овочами та соусом BBQ – 89 гривень,
  • суперм’ясна шаурма від БПШ – 69 гривень,
  • біляш – 39 гривень,
  • пончики – 19 гривень,
  • келих сидру – 39 гривень

Наприкінці березня має відбутися відкриття фудхолу Gastrofamily Market на заправці за адресою Стеценка, 21. Планується, що він об’єднає п’ять закладів: БПШ, Pinzarella, Mushlya, Dogz&Burgerz та бар «Білий Налив».

«Ідея такої колаборації виникла більше року тому… Протягом останніх трьох років ми розвиваємо smart casual формати, які ідеально лягають в потреби АЗК: в першу чергу, за швидкістю приготування (будь-яке замовлення ми готуємо за 50-300 секунд) та технологічністю. При цьому йдеться про якісні делікатесні продукти, популярні страви та демократичні ціни в 1-2 євро», – вважає Борисов.

«В усьому світі їжа стає “новим чорним” – мотивом для вибору місця візиту, незалежно від того, про що йдеться – торгівельний центр або АЗК», – додає він.

Ресторатор зауважує, що понад 10 концепцій, які Gastrofamily вивела на ринок – від закладів із біляшами і гаурмою до закладів із устрицями та мідіями – легко поєднуються у фудхоли і забезпечують синергетичний ефект, бо закривають всі потреби, які можуть виникнути в гостя.

На заправках WOG, залежно від їхнього розміру, тестуватимуть більші або менші поєднання – два-три заклади, як на Дніпровській Набережній, або п’ять-сім, як на Стеценка.

Максим Пятаков, керівник дирекції громадського харчування WOG, зауважує, що попит на їжу зростає в умовах великих міст, де люди багато часу проводять в заторах, а припаркуватися навпроти кафе не завжди можливо.

Також читайте інтерв’ю: «Ми плануємо масштабуватися до тисяч закладів». Дмитро Борисов про франшизу, майбутні колаборації та український ресторанний ринок

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button