Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: WOG, Gastrofamily

У березні на київських автозаправках WOG відкриються перші заклади від ресторатора Дмитра Борисова.

Завтра, 13 березня, почне роботу фудхол на заправці на Дніпровській Набережній, 16б. Там працюватимуть БПШ, Dogz&Burgerz та бар «Білий Налив». На честь відкриття всіх гостей пригощатимуть фірмовими пончиками від БПШ.

В меню є такі позиції:

  • класичний хот-дог – 39 гривень,
  • хотдог з баварською сосискою, хрумким беконом, огірками та карамелізованою цибулею у вершковому бріоші – 59 гривень,
  • дабл-дог блючіз з двома молочними сосисками та соусом дорблю у вершковому бріоші – 69 гривень,
  • фірмовий D&B чізбургер з котлетою з фермерської яловичини, чедером, овочами та хрумким беконом – 59 гривень,
  • бургер зі стейком тунця, хрумким салатом, соусом у вершковому бріоші – 69 гривень,
  • вегетаріанський бургер з котлетою з рослинного м’яса, чеддером, овочами та соусом BBQ – 89 гривень,
  • суперм’ясна шаурма від БПШ – 69 гривень,
  • біляш – 39 гривень,
  • пончики – 19 гривень,
  • келих сидру – 39 гривень

Наприкінці березня має відбутися відкриття фудхолу Gastrofamily Market на заправці за адресою Стеценка, 21. Планується, що він об’єднає п’ять закладів: БПШ, Pinzarella, Mushlya, Dogz&Burgerz та бар «Білий Налив».

«Ідея такої колаборації виникла більше року тому… Протягом останніх трьох років ми розвиваємо smart casual формати, які ідеально лягають в потреби АЗК: в першу чергу, за швидкістю приготування (будь-яке замовлення ми готуємо за 50-300 секунд) та технологічністю. При цьому йдеться про якісні делікатесні продукти, популярні страви та демократичні ціни в 1-2 євро», – вважає Борисов.

«В усьому світі їжа стає “новим чорним” – мотивом для вибору місця візиту, незалежно від того, про що йдеться – торгівельний центр або АЗК», – додає він.

Ресторатор зауважує, що понад 10 концепцій, які Gastrofamily вивела на ринок – від закладів із біляшами і гаурмою до закладів із устрицями та мідіями – легко поєднуються у фудхоли і забезпечують синергетичний ефект, бо закривають всі потреби, які можуть виникнути в гостя.

На заправках WOG, залежно від їхнього розміру, тестуватимуть більші або менші поєднання – два-три заклади, як на Дніпровській Набережній, або п’ять-сім, як на Стеценка.

Максим Пятаков, керівник дирекції громадського харчування WOG, зауважує, що попит на їжу зростає в умовах великих міст, де люди багато часу проводять в заторах, а припаркуватися навпроти кафе не завжди можливо.

Також читайте інтерв’ю: «Ми плануємо масштабуватися до тисяч закладів». Дмитро Борисов про франшизу, майбутні колаборації та український ресторанний ринок

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button