Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото зі сторінки петиції

Жителька Русанівки Олеся Назаренко зареєструвала петицію з проханням відкрити станцію міської електрички «Київська Русанівка» та облаштувати безпечний перехід. До звернення поки що долучилися лише кілька людей, але на сайті Київради можна знайти щонайменше десять подібних петицій.

Зупинку електрички «Київська Русанівка» відкрили у 1974 році, коли будувався жиловий масив. Поряд зі станцією розташовано шляхопровід над проспектом Соборності, вулиці Вифлеємська та Плеханова, а також кладовище домашніх тварин.

Червоним колом позначено станцію «Київська Русанівка» на схемі міської електрички

У 2011 році зупинку «Київська Русанівка» закрили разом із запуском другої черги міської електрички – власне, руху кільцем, бо до того часу електричка курсувала лише між двома станціями, «Почайною» та «Троєщиною».

Планувалося, що невдовзі міську електричку розширюватимуть і відкриватимуть нові станції, такі як Київ-Дніпровський, Київська Русанівка, Оболонь, Протасів яр, а також Либідська та Відрадний. Зо-крема, за керівництва Олександра Попова у 2013 році анонсували початок розробки проєкту реконструкції платформ «Протасів яр» та «Київська Русанівка», які мали намір включити до кільця електрички.

Платформа «Київської Русанівки» у 2019 році. Фото: kievinform.com

Однак вже тоді повідомлялося про порушення графіку руху міської електрички та значні борги міста перед Укрзалізницею, яка на той час керувала проєктом. У 2015 році електричку передали на баланс Київпастрансу, що не врятувало цей вид транспорту.

Особливо погіршилася робота міської електрички у 2019 році, а Київпастранс та Укрзалізниця лише обмінювалися взаємними звинуваченнями.

Водночас Укрзалізниця заявила про наміри повернути собі на баланс міську електричку та інтегрувати її у проєкт Kyiv City Express, який передбачає об’єднати міське та приміське залізничне сполучення та оновити рухомий склад.

Цьогоріч Укрзалізниця поновила обговорення проєкту Kyiv City Express і навіть запустила кілька додаткових поїздів на приміському сполученні. Схема сполучення в Києві та області, за цим проєктом, включає «Київську Русанівку», «Протасів яр» та «Либідську». Останню потрібно буде будувати з нуля, в той час як перші дві можна реконструювати.

Платформа «Київської Русанівки» у 2019 році. Фото: kievinform.com

Основна перепона в реалізації проєкту – знов-таки фінансування. За підрахунками керівництва Укрзалізниці, реалізація проєкту City Express коштувала би орієнтовно 10 мільярдів гривень.

Авторка петиції зауважує, що тим часом кількість жителів масивів Русанівка, Березняки та Соцмісто значно зросла – один лише ЖК «Комфорт таун» додав кількадесят тисяч нових мешканців. «Але інфраструктура цієї частини міста досить обмежена. Школи, дитячі садочки є не в достатній кількості. Навіть виїзд машиною є практично неможливим в години пік», – нарікає киянка.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button