Київські маршрутки можуть зупинити роботу на цьому тижні
Водії масово виїжджають на городи садити картоплю.
Водії масово виїжджають на городи садити картоплю.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Столичні маршрутки можуть зупинити роботу на цьому тижні. Про це сайту Сьогодні повідомив голова Асоціації перевізників Києва і Київської області Ігор Мойсеєнко.
«Транспорт у Києві їздить порожній. І комунальний, і наш. У салонах майже немає людей. Деякі водії їдуть у парк. Я думаю, що нам на цьому тижні доведеться зупинити свою роботу. Ми фактично возимо повітря – немає ні виторгу, ні пасажиропотоку. А пальне нам вже відмовилися видавати без передоплати. Тому, думаю, ми зупинимося. Тут два варіанти: витратити все пальне і збанкрутувати або ж зупинитися і зберегти наявні ресурси до закінчення локдауну. Поки ми ще не вирішили», – зазначив він.
Зараз починається сезон весняних робіт і багато водіїв вирішують звільнитися, щоб посадити картоплю на городі. За словами Мойсеєнка, вони можуть дозволити собі таку відпустку завдяки дефіциту водіїв – у них не буде жодної проблеми повернутися назад на роботу за один-два місяці.
Мойсеєнко також повідомив Укрінформу, що у перший день локдауну п’ятого квітня на маршрути вийшло 70-80% маршруток. Але протягом дня були змушені зменшувати кількість транспорту й так триватиме далі – через відсутність водіїв. Ті відмовляються працювати, очікуючи на конфлікти з пасажирами, які не мають спецперепусток. Таких, за спостереженнями, більш як половина.
При цьому на приміських маршрутах не вимагають спецперепусток – такого рішення не приймала Київська обладміністрація. Більш того, в ОДА заявляли, що не обмежуватимуть кількість транспорту, принаймні у години пік, «щоб люди не змушені були шукати дороге таксі». Втім, майже весь приміський транспорт – це приватні перевізники.
Мойсеєнко визнає, що ситуація «має вигляд абсурду» – пасажири без спецперепусток приїздять до Києва з області й так само вільно виїжджають, але на міських маршрутах спецперепустки потрібні. Голова Асоціації перевізників зауважив, що якщо у перші дні локдауну київських водіїв ще не штрафували за перевезення людей без перепусток, то «так буде недовго».
Обмеження червоної зони в Києві запровадили 20 березня, а з 5 до 16 квітня у столиці діятиме жорсткий локдаун, найпомітнішими обмеженнями якого є проїзд у громадському транспорті за спецперепустками та закриття дитсадків і шкіл. У перший день локдауну Київ став у заторах, а таксі підвищили тарифи втричі.
Наприкінці березня Асоціація перевізників Києва та області зверталася до КМДА з проханням офіційно заборонити роботу маршруток через карантинні обмеження. Міський голова Віталій Кличко назвав таке прохання шантажем і маніпуляцією.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті