Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 267 днів. За цей час ми опублікували 23408 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/gustelev.pao

КМДА обіцяє впродовж 2021 року облаштувати в Києві понад 100 кілометрів велоінфраструктури.

Мережу розширюватимуть за трьома напрямками, один із яких – вулиці з суміщеним рухом велосипедів та громадського транспорту. Зараз велосипедисти користуються 28 смугами для ГТ. Цьогоріч до них планують додати ще шість: вулиці Лугову, Івашкевича, Братиславську, Харківське шосе, проспекти Правди і Юрія Гагаріна.

Другий напрям – впровадження нових схем організації дорожнього руху. Департамент транспортної інфраструктури вже розробив нові схеми для 50 вулиць. З них найближчим часом влаштують велосмуги на 20 вулицях: на бульварі Вацлава Гавела, вулицях Героїв Севастополя, Набережно-Рибальська, Спаська, Прорізна, Лисенка, Гаврилишина, Шолуденка тощо.

Третій напрям – створення нової велоінфраструктури під час реконструкції та капремонту доріг. Зокрема, зараз тривають роботи на проспекті Степана Бандери, де має з’явитися 1,3 кілометра двосторонньої велосипедної доріжки. Також двосторонні велодоріжки роблять на вулицях Чорнобильській та Борщагівській, остання стане частиною веломаршруту «Борщагівка-Центр».

На Бессарабській площі планують перекрити частину площі та створити пішохідну зону й водночас продовжать велодоріжку, запроєктовану на бульварі Лесі Українки. Велосмуги також з’являться на вулицях Січових Стрільців, Генерала Алмазова, Московській, Львівській площі, Політехнічному провулку.

Нещодавно U-Cycle (ГО «Асоціація велосипедистів Києва») оприлюднила план створення зв’язної веломережі у 2021 році. Його почали розробляти за результатами воркшопу для виконавчих органів КМДА у грудні минулого року.

Цей план передбачав створення близько 100 кілометрів велоінфраструктури, передусім за рахунок зміни схем організації дорожнього руху. Та навесні виникли проблеми з комунікацією між КМДА, Велосектором Дептрансу та U-Cycle, через що робота перервалася, тож автори просто виклали напрацьований план у вільний доступ.

Мапа з Плану на 2021 рік cтворення зв’язної велосипедної мережі у Києві

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button