Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Марго Дідіченко / The Village Україна

16 вересня у приміщенні автостанції «Поділ» на Нижньому Валу відкрили піцерію «Автостанція», повідомляє The Village Україна.

У 2020 році цю станцію разом з усією мережею автовокзалів Київпассервісу продали на аукціоні. У той час, як Центральний автовокзал із мозаїками було повністю оновлено, в невелику одноповерхову подільську станцію вирішили не інвестувати коштів. Зараз «Поділ» обслуговує лише два рейси на день – до Рокитного та Богуслава. Власники зазначили, що лише зроблять поточний ремонт і відкриють тут заклад громадського харчування.

За умовами приватизації, новий власник повинен протягом п’яти років зберігати за автостанціями їхню основну функцію. Таким чином, «Поділ» залишиться автостанцією ще щонайменше чотири роки.

Піцерію «Автостанція» відкрили Ігор Сухомлин і Валерій Гальперін (Mimosa Family). Концепцію дизайну розробляли й реалізували разом із Numo Buro. Піцерія має приблизно 80 посадкових місць включно з літнім майданчиком. Незабаром хочуть відкрити ще одну залу.

Фото: Марго Дідіченко / The Village Україна

Відкриту кухню облаштували на місці кількох кабінетів, об’єднавши їх в один простір. Зберегли вхідні двері та вікна, які залишилися після ремонту будівлі в 1990-х, а також бетонну підлогу. На стінах частково вивільнили цегляну кладку. В інтер’єрі використали оригінальні пластмасові сидіння з зали очікування.

«Ми не прийшли сюди покращувати Поділ, із Подолом усе гаразд і так. Ми просто дуже любимо цю частину міста, тож вирішили взяти цю будівлю та надати їй нову функцію. Зрештою, і раніше цей простір виконував соціальну функцію: тут зустрічалися люди, а тепер будуть зустрічатися за піцою й вином», – пояснює співавторка концепції, співзасновниця гастроспільноти Foodies Яна Жадан.

Основа меню – вино та піца. Останню готують у форматі «піца для одного». Тісто випікають в електричній печі. «Маргарита» коштує 125 гривень, піца з пармською шинкою та руколою – 185 гривень. Готують, зокрема, піцу з чотирма маленькими котлетками по-київськи (185 гривень). Ще одна піца – з яблуками, медом і сиром (165 гривень), яблука для якої купляють на Житньому ринку поряд: «Для нас це нова норма – підтримувати невеликих сімейних виробників».

Крім невеликих піц у меню є такі страви, як паста карбонара (185 гривень), веганський бургер (225 гривень), чорничний пиріг (125 гривень) тощо.

Фото: Марго Дідіченко / The Village Україна

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button