У метро Варшави тестують вхід без турнікетів
Річ у тому, що в годин пік через затримки на турнікетах утворюються затори з пасажирів.
Річ у тому, що в годин пік через затримки на турнікетах утворюються затори з пасажирів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Варшавське метро розглядає можливість прибрати турнікети на вході до станцій. Зараз їх прибрали зі станції «Центрум», повідомляє PAP.
Якщо експеримент виявиться вдалим, турнікети можуть прибрати з інших станції метро Варшави, повідомив Уповноважений з питань безпеки громадського транспорту Конрад Коморніцкі.
Річ у тому, що в годин пік через затримки на турнікетах утворюються затори з пасажирів.
Торік активісти організації Miasto Jest Nasze («Місто — наше») запустили петицію з проханням прибрати турнікети зі станцій. Без них, наприклад, працює метро Берліна.
Противники турнікетів наголошують на тому, що більшість пасажирів користується проїзними і таким чином пропускна система лише збільшує операційні витрати — на кілька мільйонів злотих щороку, стверджують активісти. Крім того, це додатковий бар’єр, особливо незручний для маломобільних людей.
Нагадаємо, у 2019 році Київський метрополітен замовив нові турнікети за більш як 100 мільйонів гривень. У метрополітені пояснювали, що нові системи заввишки більш як два метри покликані попереджати безквитковий проїзд — через них неможливо перестрибнути. Ці турнікети критикували за недоступність для маломобільних пасажирів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті