У Вінниці встановили перші у місті «берлінські подушки»
Загалом «берлінські подушки» планують встановили біля дев’яти шкіл.
Загалом «берлінські подушки» планують встановили біля дев’яти шкіл.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Вінниці поруч з ліцеєм облаштували перші в місті «берлінські подушки». Вони мають допомогти врегулювати швидкість легкових автомобілів у місцях потенційної небезпеки наїзду на пішоходів, повідомляє міськрада.
Директор департаменту транспорту й міської мобільності Андрій Сорокін пояснив виданню «Вежа», що в міській раді є плани щодо того, аби замінити гумові «лежачі поліцейські» біля шкіл на «берлінські подушки».
Йдеться, зокрема, про зміни біля щонайменше дев’яти шкіл. Загалом місцева влада планує поступово відійти від практики лежачих поліцейських на користь «берлінських подушок», «шиканів» та інших засобів, які передбачені чинними будівельними нормами.
У новій редакції ДСТУ від 2020 року вказано, що дорожні пагорби не повинні обмежувати рух пішоходів та велосипедистів та погіршувати водовідведення. Нові правила дозволяють влаштовувати інші засоби заспокоєння руху, такі як берлінські подушки та підвищені переходи.
Так, водій має два сценарії перетину берлінської подушки: призупинитись та проїхати чітко по краях подушки не заїжджаючи на трапецієвидний пагорб; призупинитись та проїхати одним колесом по пагорбу з вимушеним «підскоком». Велосипедисти вільно оминають берлінську подушку між дорожнім бортом та пагорбом, а громадський транспорт легко пропускає пагорб між колесами.
Читайте також: Квіткові клумби та «розумні лежачі поліцейські»: як у Швеції знижують швидкість у житлових кварталах?
Нещодавно київські урбаністи на заході «Київська майстерня міста» домовилися з чиновниками про потребу опрацювати найближчим часом питання встановлення «берлінських подушок» на заміну застарілому засобу заспокоєння руху – «лежачим поліцейським».
Фото: Вінницька міськрада, Віктор Перлов
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті