План відновлення України за кошти ЄС практично ігнорує громадський транспорт, — аналітики
На громадський транспорт пропонують виділити 0,032% від усієї суми фінансової допомоги.
На громадський транспорт пропонують виділити 0,032% від усієї суми фінансової допомоги.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Громадський транспорт майже не представлений у плані відновлення України на найближчі чотири роки.
Такого висновку дійшли ГО Vision Zero та асоціація «Енергоефективні міста України», проаналізувавши презентацію, підготовлену Київською школою економіки.
«План України» — це стратегічна основа відновлення та економічного розвитку держави на найближчі чотири роки. Її розробляє уряд у координації з Єврокомісією. Євросоюз готовий виділити 50 мільярдів євро.
У частині презентації, де йдеться про громадський транспорт, згадується лише один, з очікуваною сумою інвестицій 17 мільйонів євро. Що це за проєкт, наразі невідомо.
Громадським транспортом займаються комунальні підприємства і приватні підприємці, яких ніхто не залучав і не розпитував під час розробки плану, припускають автор аналізу.
«Інвестиційні потреби міст у секторі громадського транспорту дуже й дуже значні. Особливо в частині інфраструктури, яка вже давно вимагає модернізації: трамвайних колій, тягових підстанцій, ремонтних і сервісних цехів, мийок, силових кабельних ліній… масове оновлення застарілого парку трамваїв і тролейбусів», — зазначають аналітики.
За даними ГО Vision Zero, у 2021 році в Україні налічувалась 41 тролейбусна система і 18 трамвайних, які мали на балансі 3743 тролейбуси й 2249 трамваїв.
Понад 80% трамваїв й 30% тролейбусів є застарілими й не відповідають вимогам енергоефективності та доступності.
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті
© Хмарочос | 2024
Це кабздець. Потрібно виділити 10% МІНІМУМ. А з таким розкладом з країни валити треба