«Сільпо» назвав часник на честь пари, що одружилась завдяки сайту гастрономічних знайомств
Анастасія та Максим Бутові познайомились на сайті від «Сільпо», а згодом одружились та народили доньку.
Анастасія та Максим Бутові познайомились на сайті від «Сільпо», а згодом одружились та народили доньку.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Сільпо» назвав часник на честь пари, що познайомилась на сайті гастрономічних знайомств мережі та згодом одружилась. Часнику дали назву «Часничок сімʼї Бутових» – на честь Анастасії та Максима Бутових.
У лютому 2022 року «Сільпо» вперше запустив сайт знайомств, на якому користувачі можуть знайти потенційну пару за спільними вподобаннями в їжі. Анастасія з Житомира зареєструвалася на сайті та написала Максиму 14 лютого 2022 року – на сайті знайомств їх обʼєднав «пекельний часничок».
Невдовзі після знайомства Насті та Максима в Україні почалася повномасштабна війна: дівчина тоді жила в Житомирі, а хлопець у Луцьку, тож вони спілкувались онлайн. Вперше їм вдалося побачитися через пів року – у червні 2022-го. Максим регулярно приїжджав до дівчини в Житомир, а в грудні освідчився їй – після того пара оселилася разом у рідному місті Насті. На початку 2023 Максим та Настя року відсвяткували весілля, а в липні в подружжя народилася донька, яку назвали Софією.
Анастасія поділилась цією історією в Instagram: вона розповіла, що постійно жартувала, що, якщо вони з Максимом одружаться, дівчина розкаже про це організаторам проєкту. Коли пара таки одружилась і в них народилась донька, Максим нагадував своїй коханій про обіцянку. Анастасія сподівається, що їх історія надихне інших не боятися знайомитись та робити перший крок.
Нагадаємо, цього року «Сільпо» знову запустив сайт, де користувачі знайомляться через схожі смакові вподобання.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті