Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Depositphotos

Європейський Союз ухвалив декларацію про велотранспорт, спрямовану на розвиток велоіндустрії. Таке рішення стало черговим кроком ЄС на шляху до скорочення кількості автомобілів і для популяризації екологічного транспорту.

«Ця декларація стала першим в історії документом на європейському рівні, який встановлює загальну політику щодо велосипедного руху… Вперше велосипед визнано елементом політики мобільності на європейському рівні», – зазначив Жорж Гілкінет, міністр мобільності Бельгії.

У документі велосипед визначається як екологічний, доступний і недорогий вид транспорту, який водночас є важливим для розвитку економіки ЄС. Декларація закликає робити безпечнішими велосипедні мережі у містах, створювати зручні місця для паркування, покращувати доступність станцій для заряджання електровелосипедів тощо.

Документ складається з восьми розділів:

  • Розвиток і зміцнення велосипедної політики.
  • Заохочення інклюзивної, доступної та здорової мобільності.
  • Створення більшої та кращої велоінфраструктури.
  • Збільшення інвестицій і створення сприятливих умов для розвитку велотранспорту.
  • Підвищення безпеки дорожнього руху.
  • Підтримка якості робочих місць у сфері екології та розвиток європейської велоіндустрії на світовому рівні.
  • Підтримка мультимодальності і велотуризму.
  • Вдосконалення процесу збору даних щодо велотранспорту.

За словами єврокомісарки з питань транспорту Адіни-Йоани Велян, виконання зобов’язань декларації залишається на розсуд місцевих урядів і регіонів. Однак вона зауважила, що Єврокомісія намагалася сприяти розвитку велотранспорту за допомогою інших законодавчих актів, таких як нещодавно прийнятий закон про вимогу надавати пасажирам потягів місця для велосипедного транспорту.

Раніше «Хмарочос» розповідав, що електровелосипеди значно ефективніше за електромобілі зменшують попит на корисні копалини.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button