Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 332 днів. За цей час ми опублікували 23866 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Аннабелла Моріна

Київська влада замовила проведення експертного дослідження для з’ясування ступеня аварійності Поштової площі. Його проводитиме Державний науково-дослідний інститут будівельних конструкцій (НДІБК), який вже робив обстеження у 2015 та 2019 роках.

З експертом інституту робоча нарада пройшла у підземному котловані під площею. Також на зустрічі були присутні представник замовника будівництва транспортної розв’язки на Поштовій площі, в.о. керівника Київського метрополітену та ініціатори створення Музею на Поштовій.

Однак дослідження стану ґрунтів і їхнього впливу на метро та будівлі навколо – не замовили. Обстеження стосуватимуться лише конструкцій на площі: тимчасових паль, бетонної плити, буросічних паль, вхідних груп.

«Не буде відповіді на питання: «Чи деформуються тунелі метро та чи просядуть будівлі навколо, завдяки підняттю рівня ґрунтових вод та замочуванню ґрунтів, бо в котловані під площею 5 років не було ніякого дренажу і 1/3 площі зайнята водою», – заявила засновниця громадського руху «Почайна» Аннабелла Моріна.

За словами активістки, не вивчати ґрунти місто вирішило через можливі негативні результати нового дослідження НДІБК, з огляду на попередні обстеження.

Водночас Київський метрополітен нібито сподівається на бетонну плиту, яка відгороджує станцію від котловану. А тому стверджує, що замочення ґрунтів не несе ніякої загрози.

Нещодавно «Хмарочос» детально розповідав у якому стані Поштова площа перебуває через дев’ять років після початку реконструкції. Завершувати її повинен був інвестор ТРЦ, будівництво якого визнали незаконним. Проте у КМДА повідомили, що інвестиційний договір із забудовником досі чинний. Тому поки доля Поштової площі залишається невідома.

Однак наприкінці квітня члени тимчасової парламентської комісії з оцінки діяльності влади Києва заявили про критичний стан конструкцій і комунікацій на Поштовій площі. Хоча ще в експертному висновку за 2015 рік було вказано про ризик деформації тунелів метро, якщо не зробити дренаж. Ситуацію ускладнює високий рівень ґрунтових вод, просідання ґрунту та зсуви з боку Володимирської гірки. Це може загрожувати безпеці людей, які проходять або проїжджають площею.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button