У тендері на будівництво метро на Виноградар перемогла компанія, яка була єдиним учасником
Скарги з підозрою про умови тендера для конкретного переможця, які раніше подавали дві компанії, Антимонопольний комітет відхилив.
Скарги з підозрою про умови тендера для конкретного переможця, які раніше подавали дві компанії, Антимонопольний комітет відхилив.
Визначено переможця тендера на будівництво першої черги метро на Виноградар. У процедурі закупівлі перемогла група компаній «Автострада», як повідомив засновник компанії Максим Шкіль.
Згідно з тендером, перша черга будівництва Сирецько-Печерської лінії метро передбачає ділянку зі станціями «Мостицька» й «Проспект Правди» та ділянку відгалуження у бік майбутньої станції «Виноградар». Роботи повинні завершитися до кінця 2026 року.
Будівельні роботи планують розпочати найближчими місяцями. Загальна сума інвестицій у проєкт становить понад 50 мільйонів доларів. Для уникнення зупинок у будівництві компанія також розраховує на кредитні кошти та власний обіговий капітал у межах одного мільярда гривень.
Нагадаємо, що тендер на продовження робіт з будівництва Сирецько-Печерської лінії у бік Виноградаря Київський метрополітен оголосив в середині травня. Спершу вартість ділянки оцінювали у 6,3 мільярда гривень, але згодом сума зросла майже до 14 мільярдів.
Однак ГО «Пасажири Києва» зазначає, що для завершення будівництва першої черги метро на Виноградар у вказані терміни Київ протягом наступних років має виділяти весь річний бюджет розвитку транспортної інфраструктури лише на цей об’єкт. Цьогоріч у міському бюджеті на це заклали 328 мільйонів гривень.
Група компаній «Автострада» стала єдиним учасником тендера на будівництво метро на Виноградар.
Раніше одна з компаній подала скаргу до Антимонопольного комітету з підозрами про умови тендера на будівництво метро на Виноградар для конкретного переможця. Згодом інша компанія подала ще одну скаргу з підозрою щодо цілеспрямованого обмеження конкуренції у закупівлі. Адже умови тендера могли бути створені замовником робіт для перемоги конкретного учасника аукціону. Однак Антимонопольний комітет відмовив у задоволенні і цієї скарги.
Наразі компанія «Автострада» відновлює ділянку метро на синій гілці між станціями «Деміївська» та «Либідська».
Будувати станції «Мостицька» і «Проспект Правди» почали у 2019 році. Але з початком повномасштабного вторгнення будівництво гілки зупинили. У 2022 році поліція провела майже 30 обшуків у компаніях, які були пов’язані зі спорудженням лінії метро, та заявила про незаконне привласнення понад пів мільярда гривень.
Відновили будівельні роботи на початку 2023 року. Але в грудні метрополітен через суд розірвав договір із «Київметробудом» через те, що підрядник будував метро надто повільно. З компанією продовжують судитися, сподіваючись повернути частину грошей.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті