Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Результати аудиту Державної аудиторської служби України показали масштабні фінансові порушення з боку підрядника АТ «Київметробуд» та неефективність дій міської влади щодо будівництва метро на Виноградар. Про це зазначає Державна аудиторська служба України.

Так у після перевірки було виявлено наступні фінансові маніпуляції :

  • Порушення на загальну суму 4 млрд грн
  • Відкладене будівництво важливої транспортної артерії столиці
  • Зростання кошторису на 8 млрд грн
Візуалізація нових станцій метро

Власне, метро на Виноградар — це проєктована станція Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену. Мала бути розташована по лінії між станціями «Мостицька» та «Маршала Гречка», поблизу перехрестя вулиць Олександра Олеся та Родини Крістерів.

Будівництво було оголошено ще у 2018 році, а станції планували відкрити у 2020 році, проте через затримки, розтрати коштів і судові рішення процес затягнувся на роки.

У 2018-2019 роках “Київметробуд” отримав з бюджету авансові платежі на суму 2,59 млрд грн, з яких 1,7 млрд грн було розміщено на депозитних рахунках, замість того щоб продовжувати будівництво.

Також гроші витрачалися на оплату аудиторських, юридичних і консультаційних послуг, страхування фінансових ризиків та надання безвідсоткової фінансової допомоги іншій юридичній особі. Попри ці порушення, у грудні 2019 року підрядник отримав додатково 1,41 млрд грн, з яких освоєно було лише 44,1 млн грн.

Візуалізація нових станцій метро

Через ці проблеми, прострочена заборгованість зросла до 4 млрд грн, що ускладнило завершення будівництва метро на Виноградар. Тепер вартість відновлення робіт суттєво перевищує первісний кошторис, і додатково потрібно витратити 69,4 млн грн на коригування проєкту.

Також нагадаємо, що у тендері на будівництво метро на Виноградар кращі умови були лише для одного учасника.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button