Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Результати аудиту Державної аудиторської служби України показали масштабні фінансові порушення з боку підрядника АТ «Київметробуд» та неефективність дій міської влади щодо будівництва метро на Виноградар. Про це зазначає Державна аудиторська служба України.

Так у після перевірки було виявлено наступні фінансові маніпуляції :

  • Порушення на загальну суму 4 млрд грн
  • Відкладене будівництво важливої транспортної артерії столиці
  • Зростання кошторису на 8 млрд грн
Візуалізація нових станцій метро

Власне, метро на Виноградар — це проєктована станція Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену. Мала бути розташована по лінії між станціями «Мостицька» та «Маршала Гречка», поблизу перехрестя вулиць Олександра Олеся та Родини Крістерів.

Будівництво було оголошено ще у 2018 році, а станції планували відкрити у 2020 році, проте через затримки, розтрати коштів і судові рішення процес затягнувся на роки.

У 2018-2019 роках “Київметробуд” отримав з бюджету авансові платежі на суму 2,59 млрд грн, з яких 1,7 млрд грн було розміщено на депозитних рахунках, замість того щоб продовжувати будівництво.

Також гроші витрачалися на оплату аудиторських, юридичних і консультаційних послуг, страхування фінансових ризиків та надання безвідсоткової фінансової допомоги іншій юридичній особі. Попри ці порушення, у грудні 2019 року підрядник отримав додатково 1,41 млрд грн, з яких освоєно було лише 44,1 млн грн.

Візуалізація нових станцій метро

Через ці проблеми, прострочена заборгованість зросла до 4 млрд грн, що ускладнило завершення будівництва метро на Виноградар. Тепер вартість відновлення робіт суттєво перевищує первісний кошторис, і додатково потрібно витратити 69,4 млн грн на коригування проєкту.

Також нагадаємо, що у тендері на будівництво метро на Виноградар кращі умови були лише для одного учасника.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button