Як Тель-Авів збирається перейти на електротранспорт до 2025 року
Тель-Авів – другий за рівнем забрудненості в країні після міста Бней-Брак.
Тель-Авів – другий за рівнем забрудненості в країні після міста Бней-Брак.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: unsplash
Тель-Авів – друге за рівнем забруднення ізраїльське місто. До 2025 року в ньому заборонять пересування дизельними автомобілями. Про це повідомляє видання Globes.
Заступниця мера Тель-Авіву з питань транспорту Меітал Лехаві розповіла, що столиця Ізраїлю посідає друге місце за рівнем забруднення повітря після міста Бней-Брак.
Наразі в муніципалітеті столиці розробляють стратегію електрифікації міського транспорту, щоб згодом закласти її в бюджет. Одна з пропозицій – заборонити в’їзд забруднюючих транспортних засобів до міста. До 2021 року для електрокарів розроблять фінансове стимулювання, а далі місто сконцентрується на електрифікації великих автопарків.
Мінінфраструктури Ізраїлю проведе у Тель-Авіві конкурс для 20-30 електроавтівок, які можуть увійти до нового міського таксі. Автомобілі заряджатимуться на двох пункти для швидкої зарядки (50-150 кВт/год) та на 14-ти регулярної (20-22 кВт/год).
Цей проект міністерство підтримає сумою 4,2 мільйона шекелів (1,15 мільйона доларів), а муніципалітет надасть 400 тисяч шекелів (110 тисяч доларів). Решту профінансують підприємці, зокрема автомобільний імпортер в Ізраїлі Carasso.
Також стратегія передбачає запуск електромобілів у місцевому каршерингу AutoTel. Зарядні станції будуватиме переможець відповідного конкурсу. Для невеликих електротранспортних засобів наразі не планують облаштовувати окрему інфраструктуру, проте обговорюють електричні мотоцикли.
Муніципалітет вважає, що електрифікація транспорту в місті прискориться завдяки фінансуванню від уряду та приватних інвесторів (зокрема, від виробників акумуляторів).
«Електрифікація повинна бути національною метою. Якщо встановлення кожного пункту зарядки триватиме місяці або роки, ми не просунемось. Спочатку потрібно розробити правила для швидкого лобіювання до Закону про економічні домовленості», – пояснює Лехаві. Зі ста електробусів, які мали цього року вийти на рейси в Тель-Авіві, вийшли лише 26.
Наразі в Тель-Авіві обговорюють оптимальні можливості зарядження електробусів на кінцевих зупинках та в депо. Заряджатимуть цей транспорт струмом або суперконденсаторами. Найбільшою проблемою стало розташування та будівництво зарядних станцій. За словами Лехаві, встановлення однієї наразі займає до півтора року.
Нагадаємо, у 2024 році від дизельних автомобілів відмовиться Рим, до 2040 року – Франція та Велика Британія.
В цілому брудне повітря щороку вбиває 400 тисяч європейців. Кожен киянин міг би жити на рік довше, якби дихав чистішим повітрям. Викиди від транспорту спричиняють у місті 90% забруднення повітря. В Києві, проте, запустять систему перевірки якості повітря, тож читайте нашу статтю про те, як вона працюватиме.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті