Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Київавтодор відхилив пропозицію львівського комунального підприємства «Інститут просторового розвитку», яка пройшла на тендері на проектування веломаршруту «Солом’янка-Центр».

У Київавтодорі заявили, що учасник неправильно оформив документи. Зокрема, у довідці про аналогічний досвід було вказано округлену суму. Також в одному з двох документів, зібраних в одному файлі, не було вказано номер процедури закупівлі.

Водночас тендер на проектування оголошено всьоме. Його призначено на 18 липня. Перед тим Київавтодор не зміг провести тендери шість разів на два веломаршрути.

«Ми не можемо зрозуміти до цього часу, чому відхилили нашу пропозицію. Відповіді Київавтодору на наші вимоги дуже схожі на знущання. Там немає ні логіки, ні причинно-наслідкових зв’язків, – сказав Олег Шмід «Хмарочосу». – У нас є інформація і від інших учасників попередніх торгів, які говорять, що чесно виграти тендери Київавтодору неможливо».

За його словами, Інститут остаточно відмовився від участі в тендері. Також у підприємстві не вважають за потрібне подавати скаргу до Антимонопольного комітету України. Проте планують подати скаргу в Transparency International Ukraine.

«Немає сенсу грати крапленими картами за їхнім столом… витрачати гроші, подавати скаргу в Антимонопольний комітет, тому що замовник може просто скасувати тендер, як це робив уже не раз», – каже Шмід.

Веломаршрути Солом’янка-Центр та Виноградар-Центр – поки єдині з велоконцепції Києва, на проектування яких принаймні намагалися оголосити тендер. Спроектувати всі три маршрути (два вказаних вище разом з маршрутом Оболонь-Поділ-Центр) мали ще минулого року, але кошти не були освоєні.

Нагадаємо, Інститут просторового розвитку розробив проект реконструкції привокзальної площі у Львові. Також за проектом підприємства у Львові було реконструйовано вулиці Піскова, Рутковича, Сельських. Нещодавно проект Інституту переміг у конкурсі на найкращу концепцію реконструкції центральних майданів Житомира.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button