Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Вінницьке видання Vежа створило мапу острівців безпеки в місті. За півтора року було облаштовано 18 острівців, цьогоріч планують встановити ще п’ять: на вулицях Київській, Шимка, Коріатовичів, Ватутіна та Зодчих.

Опитані виданням водії автомобілів загалом підтримують ідею встановлення острівців, хоч деякі налаштовані критично.

«Трошки заважають руху, бо коли дорога звужується, то не завжди можуть проїхати дві машини. Наприклад, на Магістратській. Це підвищує небезпеку наїзду на ці острівці. А взагалі для безпеки пішоходів це велика справа, тож я підтримую їх встановлення», – розповів Андрій, водій із 40-річним досвідом.

На думку автомобіліста Дениса, недолік острівців – їхня недостатня освітленість. Він каже, що встановлені на острівцях дорожні знаки у темряві відбивають світло і не видно, чи є за ними пішохід.

«Це додаткова безпека як пішоходів, так і водіїв. Адже водії знижують свою швидкість перед острівцями безпеки. А пішоходи можуть перечекати потік руху. В будь-якому випадку, мені ці острівці не заважають», – розповіла водійка Ірина.

За словами радника міського голови Віктора Перлова, бетонні конструкції острівців коштують близько 18 тисяч гривень.

Фото зі сторінки Lev Partskhaladze

«Мені з сином найчастіше доводиться користуватися острівцями навпроти Аграрного університету та “Авангарду”. З ними почуваєш себе якось безпечніше, спокійніше. Хоча моєму чоловіку, як водію, вони чомусь не дуже подобаються», – розповіла пішохідка Ірина.

Водночас кількадесят людей вже підписали петицію проти звуження проїздної частини через облаштування острівців безпеки. Зокрема, нарікають, що острівці призвели до звуження Хмельницького шосе – «основної кровоносної судини міста». Натомість Перлов описував впорядкування руху на шосе таким чином:

«Замість десяти смуг безладу (на ширині біля 35 м), тепер тут – впорядковані напрямними острівцями ділянки по дві смуги, а також відокремлені смуги для громадського транспорту і таксі».

Перлов також зазначає, що міська влада не зможе врахувати всі зауваження до конструкцій через вимоги державних будівельних норм, які регламентують розміри та геометрію конструкцій, знаки і розмітку.

За даними патрульної поліції, у 2018 році кількість ДТП в місті зменшилась на 69,4% (до 143) в порівнянні з 2017 роком. За період з 1 січня до 30 червня 2019 року кількість автомобільних зіткнень у Вінниці зменшилась ще на 22,1% – до 60 за півроку. На думку Перлова, зменшення кількості аварій у місті пов’язано зі встановленням острівців безпеки.

Читайте також: Чому не в Києві: як острівці безпеки у Вінниці зменшують кількість ДТП

Серед інших заходів, які запроваджують у Вінниці, – звуження смуг руху та розширення пішохідної частини, як це зробили на вулиці Замостянській; встановлюють зупинки, розвернуті «спиною» до проїжджої частини тощо.

Нагадаємо, нещодавно на зупинці у Вінниці встановили підвищений (кассельський) бордюр для низькопідлогових тролейбусів та автобусів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button