Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Катерина Френч / «Большой Киев»

Міська влада планує зробити капітальний ремонт Хрещатика. Наразі провели тендер на створення проєкту для капітального ремонту.

Як повідомляє «Укравтодор» виданню «Сегодня», у ході ремонтних робіт замінять фігурні елементи мощення на нову плитку чи природний камінь, поновлять нумерацію і підсвітять її, покращать систему освітлення, замінять урни і асфальтне покриття дороги, облаштують велодоріжку і тактильну плитку тощо.

Важливо зауважити, що раніше Володимир Воробйов, голова «Київдормістпроекту», яке розробляє проект для ремонтних робіт, заявляв про облаштування кількох наземних пішохідних переходів через Хрещатик на рівні з проїзною частиною – один із них мав бути на розі з вулицею Прорізною, інший – з Інститутською.

Наземний перехід біля ЦУМу. Фото: пресслужба КМДА

Нагадаємо, що у квітні 2017 року на Хрещатику навпроти ЦУМу облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці Києва. Після цього міська влада дала кілька суперечливих коментарів щодо того, чи існуватиме цей наземний перехід після ремонту підземного.

Важливо зауважити, що підземні переходи у Києві з’явилися тільки в шістедсятих роках. Першу підземку побудували на Європейській площі, другу – навпроти ЦУМу.

Також улітку на Подолі запрацював наземний перехід через Вали.

Нагадаємо також, що серед проєктів-переможців громадського бюджету 2019 є проєкт «Наземний перехід до метро Університет».

Читайте також: Чому наземний перехід кращий за підземний. Результати дослідження

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button