Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23545 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Візуалізації з facebook.com/spivochepole

Команда Grand Event повідомила про проведення повного ребрендингу Співочого поля в Києві.

«Оновлення стосуються не лише зміни логотипу, стилю та концепції. Компанія зайнялась благоустроєм території та капітальним ремонтом локації», – наголошує компанія.

Зокрема, встановлять нову стаціонарну вбиральню (зараз на Співочому можна знайти пластикові кабінки біотуалетів), 70 лав та урни.

Зараз працюють над концепцією фудзони для харчування, а також нових зон відпочинку.

Новий логотип – стилізована квітка з пелюстками жовтого градієнту. Назву локації скоротили до «Співоче». Планують виготовляти в новій айдентиці сувеніри, одяг для персоналу, стаканчики для напоїв, квитки, афіші тощо.

На Співочому полі має з’явитися й нова навігація. Обрали також новий девіз – «Місце бути щасливим».

Нагадаємо, компанія Grand Event разом із «Київзеленбудом» регулярно влаштовує на Співочому полі фестивалі ліхтарів та квіткових інсталяцій. Одного разу змонтували кількаметрові казкові споруди з лимонів і апельсинів, заради чого закупили в Туреччині 120 тонн цитрусів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button