10 метрів метро на Троєщину та інші проєкти Програми розвитку інфраструктури Києва
Зокрема, місто планує почати будівництво двох тролейбусних ліній: Бровари-Київ та Гостомель-Ірпінь-Буча.
Зокрема, місто планує почати будівництво двох тролейбусних ліній: Бровари-Київ та Гостомель-Ірпінь-Буча.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Київрада опублікувала міську цільову програму розвитку інфраструктури Києва на 2024-2025 роки. Проєкт ще розглядатимуть профільні комісії.
На проєкти програми планують витратити 34,78 мільярда гривень. Із них майже 19,9 мільярда — з міського бюджету, 800 мільйонів — з держбюджету, 14,1 мільярда — з інших джерел.
За наступні два роки метро на Виноградар має просунутися на 985 метрів. На це закладено 1,49 мільярда гривень. За цей час готовність проєкту ділянки Сирецько-Печерської лінії від станції Сирець на житловий масив Виноградар з електродепо має скласти 15%. Видання КиївВлада порахувало, що такими темпами метро на Виноградар буде повністю готовим не раніше 2033 року.
За два роки збираються побудувати 10 метрів метро на Троєщину — ділянки Подільсько-Вигурівської лінії від станції «Глибочицька» до станції «Райдужна».
Читайте також: Чому метро на Виноградар починає нагадувати метро на Троєщину? На це є дві головні причини
На проєктування другого виходу з метро «Вокзальна» планують витратити 11 мільйонів гривень — це менш як 1% від усього проєкту реконструкції станції з будівництвом другого виходу.
Вдвічі більше — понад 278 мільйонів — витратять на інклюзивність станції метро «Житомирська».
20 мільйонів передбачено на будівництво виходу зі станції метро «Львівська брама». У 1996 році казали, що станція готова на 80%.
46,8 мільйона витратять на дооблаштування ділянки від «Виставкового Центру» до Одеської площі.
По 25 мільйонів гривень місто планує витратити на початок будівництва двох тролейбусних ліній: Бровари-Київ та Гостомель-Ірпінь-Буча.
Передбачено реконструкцію трамвайних ліній на Контрактовій площі, на це заклали 280 мільйонів гривень.
Реконструкція трамвайної лінії від Милославської до Дарницького вокзалу коштуватиме 64,7 мільйона гривень.
Оновлення рухомого складу фінансуватимуть коштом кредиту Європейського інвестиційного банку. Майже один мільярд гривень спрямують на придбання 85 автобусів, три мільярди гривень — на 42 трамвайні вагони, 2,7 мільярда — на 74 тролейбуси та понад чотири мільярди — на 48 нових вагонів метро.
На оновлення кабін фунікулера планують витратити 486,7 мільйонів гривень. Реконструкція будівлі коштуватиме 356 мільйонів.
Подільський міст до кінця 2025 року мають довести до 88% готовності. На це збираються виділити 1,8 мільярда гривень.
Бюджет реконструкції транспортної розв’язки на перехресті Богатирської та Полярної становить майже 1,4 мільярда гривень. На ділянку Великої Окружної від проспекта Маршала Рокоссовського до вулиці Богатирської з будівництвом розв’язки наступного року виділять понад 121 мільйонів гривень. ГО «Пасажири Києва» пропонує скасувати цей проєкт.
Ще 40 мільйонів у 2025 році «з’їсть» Шулявська розв’язка.
50 мільйонів виділять на будівництво дороги від проспекту Григоренка в бік заленої зони з озерами на Осокорках, де будуються нові ЖК.
36,8 мільйона витратять на будівництво у 2025 році велодоріжки маршруту Солом’янка-Центр. Це єдиний велосипедний проєкт у програмі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті