Кияни просять включити ґрунтові дороги в Програму розвитку інфраструктури – нова петиція
Наразі міська влада відмовляється облаштовувати асфальтне покриття на вулицях, де немає підземних комунікацій.
Наразі міська влада відмовляється облаштовувати асфальтне покриття на вулицях, де немає підземних комунікацій.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Кияни просять включити до Міської програми розвитку транспортної інфраструктури Києва на 2024-2025 роки показники кількості ґрунтових доріг столиці. На сайті Київської міської ради зʼявилась відповідна петиція.
Автори петиції кажуть, що мешканці, які десятиліттями живуть на таких вулицях, повинні знати точну кількість ґрунтових доріг та перелік проєктів щодо облаштування там твердого покриття.
Наразі міська влада відмовляється облаштовувати тверде покриття на вулицях, де немає підземних комунікацій, йдеться у петиції. Асфальт на таких дорогах можна замінити бетонними плитами або бруківкою – після будівництва комунікацій їх можна використати повторно або застосувати на інших ділянках, підсумовують автори.
Відповідно до Правил благоустрою міста Києва, прокладання та перекладання підземних споруд мають виконувати до початку робіт з будівництва доріг. Капітальний ремонт шляхів до прокладання підземних комунікацій цим документом заборонений, а комплексний благоустрій територій виконується тільки після завершення підземних робіт.
Пропозиція авторів петиції замінити асфальт бетонними плитами або бруківкою може бути слушною, адже відповідно до Правил благоустрою під час дорожніх робіт бруківка повинна бути складена окремо та зберігатись до завершення будівництва. Після цього її використовують для відновлення покриттів. На відміну від асфальту, який потрібно розбирати та вивозити на перероблення, бруківку чи бетонні плити значно легше встановити назад.
Нагадаємо, кияни підписують петицію за демонтаж шлагбаумів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті