Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 293 днів. За цей час ми опублікували 26273 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Vitoria Beatriz Fetter / Unsplash

У неділю, четвертого лютого, 55% тих жителів Парижа, що взяли участь у міському референдумі, проголосували за підвищення плати за паркування для габаритних автомобілів, повідомляє BloombergGreen.

Нові тарифи поширюватимуться на автомобілі з двигуном внутнішнього згорання вагою понад 1,6 тонни та електромобілі вагою понад дві тонни. Це не стосується паркування жителів біля свого будинку.

Паркування в центрі міста зросте для водіїв великих автівок до 18 євро за годину — це втричі дорожче, ніж для машин меншого розміру. В решті районів-арондисманів тариф зросте до 12 євро за годину.

У голосуванні взяли участь лише 5,7% від зареєстрованих парижан із правом голоса. Приблизно ж така явка була на референдумі про заборону орендних електросамокатів.

Ініціатива, запропонована меркою Парижа Анною Ідальго, покликана відохотити містян користуватися великими автівками, які спричиняють більше викидів, займають забагато місця на вулицях, а також становлять більшу загрозу життю та здоров’ю пішоходів та інших учасників руху.

За останні десять років кількість продажів автомобілів типу SUV у Франції зросла всемеро. Зараз їхня частка становить 40% у продажах.

Автовиробники не лише випускають все менше компактних машин, але й з року в рік збільшують габарити наявних моделей.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button