Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24975 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

14 червня «Київавтодор» провів тендер на будівництво велосипедного маршруту Солом’янка-Центр, в якому пройшла пропозиція львівського комунального підприємства «Інститут просторового розвитку».

Львівське КП запропонувало облаштувати веломаршрут за 4,1 мільйона гривень, в той час як очікувана вартість складала 4,8 мільйона.

Наразі пропозиція Інституту просторового розвитку очікує остаточного рішення – його мають визнати переможцем й підписати відповідний договір.

Цей тендер переносили п’ять разів. Через таку кількість відтермінувань в Інституті просторового розвитку заявили, що відмовляться від участі в тендері.

Маршрут Солом’янка-Центр завдовжки 7,8 кілометра проходить від аеропорту Жуляни, через Севастопольську площу, вулицею Василя Липківського, Жилянською, Великою Васильківською, Хрещатиком до Європейської площі.

Веломаршрути Солом’янка-Центр та Виноградар-Центр – поки єдині з велоконцепції Києва, на проектування яких оголошували тендер. Спроектувати всі три маршрути (два вказаних вище разом з маршрутом Оболонь-Поділ-Центр) мали ще минулого року, але кошти не були освоєні.

Нагадаємо, Інститут просторового розвитку розробив проект реконструкції привокзальної площі у Львові. Також за проектом підприємства у Львові було реконструйовано вулиці Піскова, Рутковича, Сельських.

Нещодавно проект Інституту просторового розвитку переміг у конкурсі на найкращу концепцію реконструкції центральних майданів Житомира.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button