Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Будівництво метро на Виноградар. Фото: Олексій Самсонов / «Вечірній Київ»

Визначено переможця тендера на будівництво першої черги метро на Виноградар. У процедурі закупівлі перемогла група компаній «Автострада», як повідомив засновник компанії Максим Шкіль.

Згідно з тендером, перша черга будівництва Сирецько-Печерської лінії метро передбачає ділянку зі станціями «Мостицька» й «Проспект Правди» та ділянку відгалуження у бік майбутньої станції «Виноградар». Роботи повинні завершитися до кінця 2026 року.

Будівельні роботи планують розпочати найближчими місяцями. Загальна сума інвестицій у проєкт становить понад 50 мільйонів доларів. Для уникнення зупинок у будівництві компанія також розраховує на кредитні кошти та власний обіговий капітал у межах одного мільярда гривень.

Нагадаємо, що тендер на продовження робіт з будівництва Сирецько-Печерської лінії у бік Виноградаря Київський метрополітен оголосив в середині травня. Спершу вартість ділянки оцінювали у 6,3 мільярда гривень, але згодом сума зросла майже до 14 мільярдів.

Однак ГО «Пасажири Києва» зазначає, що для завершення будівництва першої черги метро на Виноградар у вказані терміни Київ протягом наступних років має виділяти весь річний бюджет розвитку транспортної інфраструктури лише на цей об’єкт. Цьогоріч у міському бюджеті на це заклали 328 мільйонів гривень.

Група компаній «Автострада» стала єдиним учасником тендера на будівництво метро на Виноградар.

Раніше одна з компаній подала скаргу до Антимонопольного комітету з підозрами про умови тендера на будівництво метро на Виноградар для конкретного переможця. Згодом інша компанія подала ще одну скаргу з підозрою щодо цілеспрямованого обмеження конкуренції у закупівлі. Адже умови тендера могли бути створені замовником робіт для перемоги конкретного учасника аукціону. Однак Антимонопольний комітет відмовив у задоволенні і цієї скарги.

Наразі компанія «Автострада» відновлює ділянку метро на синій гілці між станціями «Деміївська» та «Либідська».

Будувати станції «Мостицька» і «Проспект Правди» почали у 2019 році. Але з початком повномасштабного вторгнення будівництво гілки зупинили. У 2022 році поліція провела майже 30 обшуків у компаніях, які були пов’язані зі спорудженням лінії метро, та заявила про незаконне привласнення понад пів мільярда гривень.

Відновили будівельні роботи на початку 2023 року. Але в грудні метрополітен через суд розірвав договір із «Київметробудом» через те, що підрядник будував метро надто повільно. З компанією продовжують судитися, сподіваючись повернути частину грошей.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button