КМДА продовжує опиратися скасуванню зупинки транспорту: «залежить від хоробрості водія»
У КМДА також бояться конфліктів між водіями і пасажирами.
У КМДА також бояться конфліктів між водіями і пасажирами.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 33 днів. За цей час ми опублікували 26965 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Рада оборони Києва так і не погодила скасування зупинки громадського транспорту під час повітряної тривоги. Рішення відправила на доопрацювання до наступного засідання, повідомляє пресслужба КМДА.
Безпекова ситуація не змінилася з 2022 року, вважають у міській адміністрації. Запевняють, що Київ неодноразово перепитував у ДСНС, військових і поліції, чи можна дозволити автобусам, тролейбусам і трамваям курсувати під час тривоги, й ті начебто відповідали: «не можемо дозволити».
Зауважимо, що ДСНС не вимагає від міст зупиняти громадський транспорт під час повітряних тривог. Столиця лишилася єдиним містом в Україні, де досі діють такі правила.
КМВА — військова адміністрація, яку очолює Тимур Ткаченко, — пропонує такий алгоритм: після оголошення тривоги водій доїжджає до найближчої зупинки та чекає, доки всі пасажири, які хочуть сховатися в укриття, залишать салон, після чого продовжує рух за маршрутом.
КМДА така пропозиція не сподобалася.
«Тобто водій, виходячи зі свого емоційного стану, ментальної стійкості чи, просто кажучи, хоробрості, має приймати рішення, їхати чи не їхати: наражати на небезпеку пасажирів чи ні. Утім нагадаю, за безпеку людей відповідають не тільки водії громадського транспорту. А й ті, хто таке рішення ухвалює, зокрема Рада оборони Києва. Я зараз навіть не говорю про кількість конфліктів з пасажирами, які могло б спровокувати таке рішення», — пояснює заступник голови КМДА Микола Поворозник.
Ще один аргумент — водії трамваїв і тролейбусів, позаяк користуються одними лініями, мають злагоджено вирішувати, чи продовжувати рух.
«Залишається незрозумілою ситуація з електротранспортом, коли один водій трамвая чи тролейбуса зупинився, бо він прийняв таке рішення. Що робити тим, хто зупинився позаду, але хоче їхати. Зупинка одного трамвая — це зупинка руху на всій лінії. Який тут алгоритм дій?» — сказав Микола Поворозник.
Також посадовець вважає, що у проєкті рішення має бути згадано метро. Зараз метрополітен продовжує роботу під час тривог, але не працюють наземні станції.
«Із запропонованого сьогодні проєкту рішення виходить, що в метро безпекова ситуація не змінилася. А наземний транспорт можна відпускати на розсуд водія», — коментує Поворозник.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті